جوانان ظرفیت ویژه ای در مبارزه علیه جبهه استکبار دارند

نیک روش گفت: جنبش های دانشجویی همواره در حوزه بین‌الملل نقش موثری داشته است و بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری، جوانان ظرفیت ویژه ای در مبارزه علیه جبهه استکبار دارند که به سفیران و تشکیل هسته‌های تخصصی در عرصه های بین الملل نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدجواد نیک‌ روش»، امروز (شنبه 17 آبان) در مراسم اختتامیه رویداد بین‌المللی سفیران انقلاب اسلامی که به صورت مجازی توسط بسیج دانشجویی استان فارس برگزار شد، گفت: لازم است تا جوانان و دانشجویان کشور توجه به اولویت های مقام معظم رهبری را مورد توجه ویژه خود قرار دهند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور ادامه داد: برای تحقق تمدن نوین اسلامی باید در حوزه بین الملل انعکاس داشت تا میان مردم سراسر جهان فراگیر شود.

وی اضافه کرد: جنبش های دانشجویی همواره در حوزه بین‌الملل نقش موثری داشته است و بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری، جوانان ظرفیت ویژه ای در مبارزه علیه جبهه استکبار دارند که به سفیران و  تشکیل هسته‌های تخصصی در عرصه های بین الملل نیاز دارد.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور تصریح کرد: اشراف مقام معظم رهبری به تاریخ معاصر جهان، ادبیات و مکاتب ملل مختلف و حضور در مسئولیت‌های مختلف سیاسی و غیرسیاسی، موجب ایجاد ظرفیت‌های اخذ تجربه، رهنمود و اندیشه، برای دانشجویان جوان شده است که باید مورد توجه ویژه جوانان قرار بگیرد.

وی با تاکید بر مطالبه همه جانبه دانشجویان از مسئولان گفت: مطالبات در عرصه‌های بین‌الملل نه در حوزه سیاسی بلکه باید در حوزه‌های اقتصادی باشد و جوانان آنها را به مسئولان مربوط گوشزد کنند.

کد خبر 990707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha