۱۱۰۰ بیمار بستری کرونا در بیمارستان های استان همدان

حیدری مقدم گفت: هم اکنون ۱۱۰۰ بیمار در بیمارستانهای استان همدان به علت بیماری کرونا بستری است که این نشانه حجم بالای بیماری های کرونا در استان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، «رشید حیدری مقدم» صبح امروز (17 آبان) در جلسه ستاد مدیریت کرونا استان همدان گفت: شرایط استان قرمز است و رعایت پروتکل ها و نکات بهداشتی مورد تاکید است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان  به رعایت پروتکل ها توسط مردم جهت کاهش ابتلا به کرونا در استان تاکید کرد و افزود: متاسفانه تماس های درون خانوادگی بعنوان  ۵۳درصد علت ابتلا به کرونا به یک خطه اساسی تبدیل شده است که خانواده ها باید رعایت کنند.

 

وی ادامه  داد: هم اکنون ۱۱۰۰بیمار در بیمارستانهای استان همدان بعلت بیماری کرونا بستری است که این نشانه حجم بالای بیماری های کرونا در استان است.

 

وی با بیان اینکه رعایت پروتکل ها در استان همدان از ۵۴ به ۷۰ درصد رسیده است، اظهار داشت: اما متاسفانه علیرغم این رعایت ، آمارها روز به روز در حال افزایش است.

 

حیدری مقدم بیان کرد: ابتلای کارمندان به ادارات در استان افزایش پیدا کرده است و باید مراقبت بیشتری صورت گیرد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: تجمعات در سطح شهر همدان باید کاهش پیدا کند و به حداقل برسد تا از این شرایط بتوانیم عبور کنیم.

 

وی در ادامه اظهار داشت: شرایط استان قرمز است و رعایت پروتکل ها و نکات بهداشتی مورد تاکید است.

کد خبر 990708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha