همه بیمارستان های استان کرمان بیمار کرونایی پذیرش می کند

رشیدی نژاد گفت: همه بیمارستان‌های استان بیماران کرونایی را پذیرش می‌کنند و پیش‌بینی‌های لازم برای نقاهت گاه‌های پیش بیمارستانی شده اما نقاهت گاه‌ها، کار بیمارستان را انجام نمی‌دهند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ دکتر حمیدرضا رشیدی‌نژاد؛ بعد از ظهر( 17 آبان‌) در جلسه ستاد استانی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا ضمن ارائه گزارشی از آمار بیماران مبتلا و بستری و تصریح به اینکه در استان کرمان منطقه سفید وجود ندارد؛ گفت: جدای از شهرهای حاد و فوق قرمز بقیه شهرها در مرحله هشدار قرار دارند.

 

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان از پیش بینی دو هزار تخت بیمارستانی برای بیماران کرونایی خبر داد و افزود: این تخت ها اما اگر اشغال شوند باعث خستگی کادر درمان می‌شود زیرا با افزایش بیماران رسیدگی مطلوب انجام نمی شود.

 

 

وی اعلام کرد: همه بیمارستان‌های استان بیماران کرونایی را پذیرش می‌کنند و پیش‌بینی‌های لازم برای نقاهت گاه‌های پیش بیمارستانی شده اما نقاهت گاه‌ها، کار بیمارستان را انجام نمی‌دهند.

 

 


رشیدی نژاد همچنین از افزایش دو برابری ظرفیت آزمایشگاه‌های استان خبر داد و اعلام کرد: آزمایشگاه خصوصی تست کرونا در کرمان تا آخر هفته جاری راه‌اندازی می شود و آزمایش کرونا را طبق تعرفه انجام می‌دهد.

 

 

وی افزود: مراکز منتخب 16 ساعته در شهر کرمان از 8 صبح تا 10 شب فعال هستند و افراد با کوچکترین علامت حتماً به این مراکز مراجعه کنند تا مشخص شود که آیا دچار بیماری شدند یا خیر زیرا غربالگری راحت تر انجام می شود و فرد بیمار درمان های اولیه را قبل از آنکه حال او وخیم شود، دریافت می کند.

کد خبر 990723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha