۲۸۰ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در ایلام شناسایی شد / ۹ مورد فوتی

کریمیان با بیان اینکه در شبانه روز گذشته ۲۸۰ مورد جدید از ابتلا به ویروس کرونا در استان ایلام شناسایی شده است، گفت: هم استانی های عزیز ایلامی بر رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی اهتمام داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام ظهر امروز(۱۷ آبان) در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: شمار مبتلایان به کرونا در استان در شبانه روز گذشته به تعداد ۱۷۸۰۵ نفر افزایش یافته است.

 

« محمد کریمیان» با بیان اینکه  طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۲۸۰ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده استف تصریح کرد: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۹ مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان شناسایی شده و بر این اساس  و مجموع فوت شدگان ناشی از کرونا تا این لحظه ۴۲۲ نفر است.

 

وی با بیان اینکه  از ۹ مورد فوتی امروز، ۴ مورد مربوط به شهرستان ایلام، ۲ مورد چرداول، ۲ مورد ایوان و ۱ مورد مهران است، ابراز کرد:  در حال حاضر ۳۸۰ نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در سطح بیمارستان ها و مراکز درمانی استان بستری هستند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام با اشاره به افزایش تعداد مبتلایان و افراد بستری در بیمارستان در اثر ابتلا به کرونا، خاطرنشان کرد: از هم استانی های عزیز ایلامی درخواست می شود که با رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک، کادر درمانی و مدافعان سلامت را در امر خدمات رسانی با بیماران کمک کنند.

 

کریمیان با اشاره به اینکه  افزایش تعداد مبتلایان نشان دهنده عدم رعایت نکات و اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی از سوی اقشار مختلف مردم است، یادآور شد: به مردم عزیز هم استانی توصیه می شود که ضمن رعایت نکات و اصول بهداشتی و  همچنان به رعایت فاصله گذاری اجتماعی هوشمند در قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا اهتمام داشته باشند.

                                                                                                                                                                                                     

کد خبر 990735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha