ارائه استعلام های آپارتمان های مسکونی در شیراز به صورت آنلاین

بهادری گفت: در حال حاضر در مناطق ۱۱ گانه شهرداری شیراز، جواب تمامی استعلام های آپارتمان های مسکونی از طریق سامانه «شهروند سپاری» به صورت آنلاین به ارائه می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «جواد بهادری»، امروز (شنبه 17 آبان) با اشاره به تلاش شهرداری شیراز برای تسهیل امور شهروندان و جلوگیری از تردد غیر ضروری آنها به خبرنگاران گفت: با هدف اجرای برنامه ششم دولت و بخشنامه ارتقای سلامت اداری برای تسهیل و تسریع خدمات رسانی به شهروندان، جواب استعلامات در مدت 2 ساعت تا حداکثر 2 روز به شهروندان ارائه می شود.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری شیراز افزود: در حال حاضر در مناطق 11 گانه شهرداری شیراز، جواب تمامی استعلام های آپارتمان های مسکونی از طریق سامانه «شهروند سپاری» به صورت آنلاین به ارائه می شود.

وی اضافه کرد: بدین ترتیب شهروندان با مراجعه به آدرس اینترنتی https://eshahr.shiraz.ir و با اخذ عضویت در هر زمان از شبانه روز می توانند برای دریافت پاسخ استعلام های خود اقدام کنند.

بهادری اعلام کرد: شهرداری شیراز در فاز اول پروژه «شهروند سپاری» از بهمن سال 97 و به صورت پایلوت در منطقه چهار شیراز، پاسخ استعلام آپارتمان های مسکونی را در پیش گرفت و تا مهر 98 توانست تمامی مناطق شهرداری شیراز را تحت پوشش طرح قرار دهد.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در فاز دوم سامانه «شهروند سپاری» بیان کرد: در پی شیوع بیماری کرونا و از ابتدای امسال با هدف حفظ سلامت شهروندان، اقداماتی ثبت درخواست پروانه، عدم خلافی، پایان کار و استعلامات، بارگذاری مدارک، مشاهده و پرداخت بدهی عوارض نوسازی و ... به صورت غیر حضوری قابل انجام شده است.

بهادری تاکید کرد: البته برای انجام بخشی از خدمات رسانی شهرداری شیراز به حضور شهروندان نیاز است که با آغاز فاز سوم و ایجاد کارتابل شهروندی به حداقل خواهد رسید.

کد خبر 990750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha