همدلانه با یار مهربان/تقدیر از کتابخوانان برتر استان مرکزی

دانشی گفت:در هفته کتاب و کتابخوانی از کتابخوانان برتر استان مرکزی تحت عنوان «همراهان همیشگی یار مهربان» تقدیر می شود.

حجت الاسلام « عباس دانشی» ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته کتاب و کتابخوانی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و گرایش افراد به خواندن کتاب از اهمیت ویژه ای برخوردار است و هفته کتاب و کتابخوانی فرصت مناسبی در این راستا است.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با اشاره به اینکه در این هفته برنامه های مختلفی به همین منظور برگزار می شود، افزود: اهدای کتاب به مناطق کمتر برخوردار استان با شعار همدلانه با یار مهربان در روز 24 آبان ماه از برنامه های این هفته است.

 

وی همچنین از آغاز پنجمین دوره جام باشگاههای کتابخوانی کودک و نوجوان استان مرکزی نیز خبر داد و ادامه داد: این برنامه نیز از جمله برنامه های اولین روز از هفته کتاب در استان مرکزی است.

 

این مقام مسئول اهدای کتاب به کادر درمان استان مرکزی، اهدای کتاب به دو مرکز زندان اراک و مرکز باز پروری ویژه کودک و نوجوان استان، آغاز به کار طرح روستائیان و عشایر دوستدار کتاب و تقدیر از برگزیدگان دوره قبل را از دیگر برنامه های این هفته دانست و بیان کرد: برگزاری سه نشست نقد و رونمایی از کتاب های تولید شده توسط مؤلفان استان و آغاز طرح مطالعاتی آثار آیت الله ملا فتحعلی سلطان آبادی اراکی با هدف تدوین کتاب مربوطه از دیگر برنامه ای این هفته است.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی برگزاری سه مسابقه کتاب خوانی مجازی با موضوعات بهداشتی، اجتماعی و مذهبی، انتشار فراخوان مسابقه کتاب سازی کودک و نوجوان، تقدیر از ناشران برتر استان در سال 99 ، رونمایی از 4 عنوان کتاب در موضوعات اجتماعی و خانواده، تقدیر از کتابخوانان برتر استان مرکزی تحت عنوان «همراهان همیشگی یار مهربان» را از برنامه های دیگر هفته کتاب و کتابخوانی در استان مرکزی دانست.

کد خبر 990752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha