دیدار نماینده ولی فقیه گیلان با خانواده شهید خدادادی در انزلی

آیت الله فلاحتی در دیدار با خانواده شهید خدادادی در انزلی انقلاب اسلامی ایران را شکست ناپذیر اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از انزلی، آیت الله «رسول فلاحتی » امروز(شنبه، 17 آبان ) در دیدار با خانواده شهید خدادادی در انزلی که با حضور فرمانده سپاه قدس گیلان، امام جمعه انزلی، نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستانی انزلی برگزار شد، اظهار داشت: اگر کسی بخواهد در این انقلاب با خدعه و نیرنگ عمل کند خداوند سدی بر سر راه او ایجاد می کند.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت تاکید کرد: امروزه دشمنان این مرز و بوم مقام معظم رهبری را مورد هدف قرار داده اند، آنها نمی دانند انقلاب اسلامی ایران شکست ناپذیر است.

 

وی خطاب به فرزندان روحانی شهید «مرتضی خدادای » گفت: روحیه مجاهت پدرتان این روحانی ارزشمند بر کسی پوشیده نیست، شهید خدادادی مجاهد وار زندگی کرد و با از خود گذشتگی در راه خدا گام برداشت.

 

فلاحتی با تقدیر از زحمات شهیده «طاهره صیاد نیک » تصریح کرد: این شهیده گرانقدر فرزندانی تربیت کرده و تحویل جامعه داد که صبر و شکیبایی پیشه کردند و روحشان با انقلاب عجین شده است. ما از شما فرزندان شهید توقع داریم در این مسیر بمانید، راه انقلاب را ادامه دهید و این فرهنگ را به فرزندان خود منتقل کنید.

 

 آیت الله فلاحتی خاطرنشان کرد: مردم دردمند گیلان می دانند که شهدا چشم و چراغ ملت هستند و همواره حرمت خون شهیدان و یادگاران آنان را پاس داشته اند.

 

گفتنی است، «شهید مرتضی خدادای »در یازدهم شهریور سال ۱۳۶۰ با پرتاب نارنجک به منزلش به شهادت رسید. همسر این شهید بزرگوار شهیده «طاهره صیاد نیک » نیز که در این عملیات تروریستی به جانبازی ۷۰ درصد رسید بود تیر ماه امسال به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

کد خبر 990792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha