برنامه های هفته پژوهش در زنجان تشریح شد

به گفته داودی، برنامه های هفته پژوهش از ۱۵ تا ۲۰ آذرماه با شعار «پژوهش و فناوری در خدمت جهش تولید» برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه زنجان در جمع خبرنگاران با تشریح برنامه های هفته پژوهش اظهار کرد: برنامه‌های این هفته براساس برنامه ابلاغی از سوی ستاد ملی هفته پژوهش و طی هماهنگی بین وزارت‌های کشور و علوم مانند سال‌های گذشته به صورت مشترک انجام می‌شود.

 


جمال داودی با اشاره به برگزاری برنامه‌های هفته پژوهش از 15 تا 20 آذرماه به صورت همزمان با سراسر کشور، گفت: برنامه‌های امسال با شعار «پژوهش و فناوری در خدمت جهش تولید» برگزار می‌شود.

 


 این مقام مسئول به تشکیل سه کمیته ذیل برنامه های هفته پژوهش اشاره کرد و یادآور شد: مسئولیت کمیته جشنواره برگزیدگان پژوهش و فناوری بر عهده دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه است.

 


وی با یادآوری اینکه مسئولیت کمیته جشنواره دانش‌آموزی با اداره کل آموزش و پرورش است، افزود: نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار نیز با مسئولیت پارک علم و فناوری برگزار می‌شود.

 


این مقام مسئول با اشاره به اینکه امسال کمیته های تبلیغات و دانشجویی هم اضافه شده است، گفت: کمیته تبلیغات در راستای برنامه‌های تبلیغاتی است که مسئولیت آن با شهرداری زنجان بوده و مسئولیت کمیته جشنواره دانشجویی را دانشگاه آزاد اسلامی بر عهده دارد.


به گفته معاون پژوهش و فناوری دانشگاه زنجان، در خصوص برگزاری نمایشگاه مجازی مقرر شده هر یک از دستگاه‌ها چند دقیقه از محصول فناورانه خود فیلمبرداری کرده و آن محصول را در قالب فیلم، معرفی کرده و مجموع این فیلم‌ها در سایت ستاد هفته پژوهش برای مشاهده و بازدید عموم، بارگزاری شود.

 


داودی با بیان اینکه همایش هفته پژوهش به دلیل ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار می شود، گفت: این برنامه به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی با حضور افراد محدودی برگزار می شود.

کد خبر 990865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha