افزایش  ۷ برابری مصرف گاز خانگی در فصل زمستان

اکبر با بیان اینکه در فصل زمستان باید در مصرف گاز صرفه جویی کرد گفت: در فصل سرما شاهد افزایش ۷ برابری مصرف گاز خانگی هستیم.

«حسین اکبر» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با اشاره به فرا رسیدن فصل سرما و لزوم صرفه‌جویی در انرژی اظهار کرد: صرفه جویی در مصرف گاز زمینه بهره‌مندی همه مشترکین را در فصل زمستان فراهم می کند و شاهد قطعی گاز در فصل سرما نخواهیم بود.
 


مدیرعامل شرکت گاز گیلان با بیان اینکه با فرا رسیدن فصل سرما شاهد افزایش پنج تا هفت برابری مصارف گاز خانگی در فصل زمستان نسبت به فصل گرما خواهیم بود گفت: مصرف صنعتی در فصل زمستان و تابستان مساوی است و افزایشی ندارد.

 


اکبر در ادامه با بیان اینکه اجرای پروژه‌های گازرسانی در روستاهای گیلان به سرعت ادامه دارد افزود: مناطق ییلاقی شهرستان‌های تالش، املش، رودسر، سیاهکل و شفت از جمله پروژه‌های گازرسانی است که مردم آن تا پایان سال با تامین بودجه از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

 


مدیر عامل شرکت گاز گیلان تصریح کرد: با انجام این پروژه‌ها ۹۷ درصد از مناطق محروم و روستایی گیلان از گاز بهره‌مند خواهند شد.

 


اکبر خاطرنشان کرد: فرسودگی لوله‌ها و شبکه‌های گاز در فصول نخست سال شناسایی و اقدامات لازم برای مقاوم سازی انجام شده است.

 


وی اظهار داشت: با مقاوم سازی پروژه‌های گاز و با برنامه‌ریزی و مدیریت در برابر حوادث از جمله سیل شاهد قطعی گاز به صورت طولانی مدت نخواهیم بود.
 

مدیر عامل شرکت گاز گیلان خاطرنشان کرد: هموطنان می‌توانند جهت هر گونه سوال و خدمات شبکه‌های گازی با شماره ۳۴۱۴ تماس بگیرند.‌


کد خبر 990900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha