وصیت نامه شهید والامقام «یاور احسانی» برای فعالان کانون فرهنگی هنری شهدای نیر بازخوانی شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای نیر گفت: وصیت نامه شهید والامقام «یاور احسانی» در راستای اجرای طرح «روح مقاومت» برای فعالان کانون فرهنگی هنری شهدای نیر بازخوانی شد.

«مهدی داداش زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: وصیت نامه شهید والامقام «یاور احسانی» در راستای اجرای طرح «روح مقاومت» برای فعالان کانون فرهنگی هنری شهدای نیر بازخوانی شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای نیر تصریح کرد: این طرح در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی شهدا به نسل امروز صورت گرفت.

 

وی اظهار داشت: دوران دفاع مقدس دوران طلایی عزت و سرافرازی جوانان انقلابی بود که با رشادت ها و جانفشانی فرهنگ ایثار و شهادت را برای نسل های آینده ایران اسلامی به یادگار گذاشتند.

 

داداش زاده افزود: البته جوانان انقلابی نسل امروز نیز در جبهه های مقاومت راه شهدای دوران دفاع مقدس را ادامه می دهند و اجازه تعدی به دشمنان اسلام و انقلاب را نمی دهند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای نیر یادآور شد: طرح روح مقاومت به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس و با هدف معرفی نقش شهدا در دوران دفاع مقدس برنامه ریزی و در کانون های مساجد سراسر کشور اجرایی می شود.

 

شهید والامقام یاور احسانی متولد یکم شهریورماه 1340 در شهر نیر بود و در آغازین روزهای شروع جنگ تحمیلی برای دفاع از حریم میهن آماده اعزام به خط مقدم جبهه های حق علیه باطل شد و در سال 1361 در منطقه بستان به فیض شهادت نائل شد.

 

در بخشی از وصیت نامه این شهید آمده است: به پدر و مادرم بگویید در رثای من گریه و بی تابی نکنند چرا که من در راه مولایم امام حسین (ع) کشته شدم و این آرزوی ابدی من بود که بتوانیم مورد رضایت پدر و مادرم باشم.

 

کد خبر 990903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha