ساماندهی تابلوهای تصاویر شهدای اندیمشک

جهانگیری از ساماندهی تابلوهای تصاویر شهدای شهرستان اندیمشک خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی برای اجرای این طرح صورت گرفته که در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و با هدف پاسداشت جایگاه والای شهدای گرانقدر به‌زودی اجرا می‌شود.

«پیمان جهانگیری» در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، با اشاره به ساماندهی تابلوهای تصاویر شهدای اندیمشک اظهار کرد: در راستای برگزاری کنگره ۲۳ هزار شهید والامقام خوزستان، تابلوهای تصاویر شهدای والامقام شهرستان اندیمشک در محورهای مواصلاتی ساماندهی می‌شوند.

 

فرماندار اندیمشک افزود: با توجه به نصب این تابلوها در جاده‌های شهرستان اندیمشک، تابلوهای قدیمی جمع‌آوری و تابلوهای جدید در مسیرها و اماکن این شهرستان نصب خواهند شد.

 

وی شهدای والامقام را افتخار ایران اسلامی و ملت شهیدپرور کشور دانست و اذعان کرد: برنامه‌ریزی برای اجرای این طرح صورت گرفته که در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و با هدف پاسداشت جایگاه والای شهدای گرانقدر به‌زودی اجرا می‌شود.

 

جهانگیری با اشاره به اینکه شهرستان اندیمشک بیش از یک هزار شهید والامقام تقدیم اسلام و انقلاب کرده است تصریح کرد: با توجه به اینکه شهرستان اندیمشک در ورودی استان خوزستان قرار دارد و جمعیت میلیونی از این مسیر تردد می‌کنند، شایسته است تصاویر شهدای والامقام بازسازی و با جلوه‌ای زیباتر نصب شوند.

 

وی ضمن قدردانی از زحمات کنگره شهدا که از سال ۹۳ اقدام به نصب تصاویر شهدا از ورودی دوکوهه تا سه‌راهی دهلران کرده است یاد آور شد: به همت معاونت فرهنگی شهرداری و با همکاری ناحیه مقاومت بسیج و بنیاد شهید تصاویر جدید در سطح اماکن شهر نصب خواهند شد.

 

کد خبر 990944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha