قرارگاه مردمی شهید سلیمانی با محوریت جوانان مومن با هدف مقابله با کرونا آغاز به کار کرد

حجت الاسلام ولایی برحق با اشاره به حضور جوانان مومن و انقلاب به منظور مقابله با کرونا گفت: قرارگاه مردمی شهید سلیمانی با محوریت جوانان مومن با هدف مقابله با کرونا آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حجت الاسلام محمد ولایی برحق» طی نشستی با حضور جمعی از کارشناسان در سازمان تبلیغات اسلامی البرز گفت: قرارگاه مردمی شهید سلیمانی با محوریت جوانان مومن با هدف مقابله با کرونا آغاز به کار کرد.

 

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز افزود: جوانان مومن و انقلابی با هدف مقابله با شیوع کرونا در استای فرمان و امر رهبرمعظم انقلاب از ۱۳ آبان ( روز استکبارستیزی) پای میدان آمدند و تا ۱۳ دی در قالب یک قرارگاه مردمی و جهادی فعالیت می کنند.

 

وی با اشاره به ضرورت همراهی و همفکری با نیروهای مردمی مومن به ویژه جوانان بیان کرد: جوانان همواره در عرصه های مختلف در میدان عمل حضور داشتند و در این جریان بیماری کرونا با جدیت بیشتری فعالیت دارند.

 

وی افزود: بسیاری از مردم در شرایط شیوع بیماری کرونا دچار خسارت ها و آسیب های جدی شدند از این رو ضروری است گروه های جهادی مردم و مومن برای رسیدگی به وضعیت معیشتی آنان اقدامات لازم را انجام دهند.

 

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: پشتیبانی و مشارکت سازمان های مردم نهاد با همکاری جوانان مومن و انقلاب در جهت مقابله با این بیماری منحوس اثرگذار است.

 

 

کد خبر 990952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha