حلقه تربیتی کانون فرهنگی هنری غفران برگزار شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری غفران روستای بیرق گفت: حلقه تربیتی کانون فرهنگی هنری غفران با هدف تبیین معارف دینی و پاسخگویی به شبهات موضوع های مختلف برگزار شد.

«مهدی عبدی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: حلقه تربیتی کانون فرهنگی هنری غفران با هدف تبیین معارف دینی و پاسخگویی به شبهات موضوع های مختلف برگزار شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری غفران روستای بیرق تصریح کرد: این حلقه تربیتی با حضور امام جماعت مسجد و جمعی از اعضای کانون و اهالی روستا برگزار و در آن مطالب از جمله بیان مسائل اعتقادی و تبلیغ معارف اسلامی مطرح شد.

 

وی اظهار داشت: این حلقه های دینی می تواند زمینه مهمی برای مطرح شدن مسائل و مشکلات تبلیغی مردم باشد که با انس و الفت به بیان راه حل ها آن نیز اشاره می شود.

 

عبدی تاکید کرد: این حلقه ها بهترین راه حل برای مبارزه با توطئه های دشمنان اسلام در خصوص ترویج فرهنگ منحط غربی است و می تواند دسیسه ها و شبهات دشمنان را خنثی کند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری غفران افزود: بسیاری از شبهات از طریق فضای مجازی مطرح می شود و باعث انحراف در اذهان نوجوانان و جوانان نسبت به مسائل دینی و اعتقادی خواهد شد و باید در این خصوص نیز برنامه ریزی های فرهنگی در کانون داشته باشیم.

 

عبدی عنوان کرد: کانون های مساجد به عنوان خط مقدم جبهه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان باید آمادگی کافی در زمینه پاسخگویی به شبهات و روشنگری بصیرتی را در بین نوجوانان و جوانان داشته باشد.

 

وی در پایان سخنان خود، یادآور شد: به دلیل شیوع بیماری کرونا این حلقه تربیتی با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی در مسجد روستا برگزار شد.

 

کد خبر 990961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha