۱۵ آذرماه ۹۹ آخرین مهلت ارسال اثر به دهمین جشنواره سراسری ادبیات بسیج

دهمین جشنواره سراسری ادبیات بسیج در دو بخش استانی و کشوری برگزار می شود و علاقمندان تا ۱۵ آذرماه ۹۹ فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، دهمین جشنواره سراسری ادبیات بسیج در دو بخش استانی و کشوری در دو گروه سنی نوجوان و بزرگسال برگزار می‌شود.

 

این جشنواره در محورهای رازهای ارغوانی در قالب "روایت مردان و زنان حماسه ساز هشت سال دوران دفاع مقدس، مکتب سلیمانی شهید والا مقام سردار حاج قاسم سلیمانی در قالب "مدافعان حرم، تقویت محور مقاومت و مبارزه با استکبار جهانی، جهش تولید در قالب "اقتدار و بالندگی، شکست تحریم‌های ظالمانه، الفبای ایثار و مدافعان سلامت برگزار می شود.

 

کمک مومنانه در قالب "مواسات و همدلی"، زخم‌های شعله‌ور در قالب افشای جنایت‌های ایادی استکبار جهانی، مقاومت مردم مظلوم یمن، فلسطین، سوریه و عراق از دیگر موضوعات این جشنواره انتخاب شده است.

 

سبک زندگی اسلامی – ایرانی در قالب "مسجد محوری، تحقق محله اسلامی، حجاب و عفاف،عدالت محوری، رشد جمعیت، فرزند آوری، تحکیم بنیان خانواده، ساده زیستی و مصرف کالای ایرانی از دیگر موضوعات این جشنواره معرفی شده است.

 

علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند تا 15 آذر ماه امسال آثار خود را به دبیرخانه استانی این جشنواره واقع در فرهنگسرای امام خمینی (ره) زنجان، سازمان بسیج هنرمندان استان ارسال کنند.

 

برگزیدگان بخش استانی این جشنواره دی ماه امسال معرفی می‌شوند و جشنواره کشوری نیز با حضور منتخبان استان‌ها در بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود.

 

مجموعه آثار منتخب این جشنواره از سوی دبیرخانه کشوری به صورت مجموعه آثار داستانی در قالب کتاب منتشر می‌شود.

کد خبر 990964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha