ارائه تخفیف پروانه ساختمانی و عوارض شهرداری به ارزش ۱۹ میلیارد و ۲۱۷ میلیون ریال به مددجویان فارس

بذر افشان گفت: در هفت ماهه نخست امسال، مددجویان کمیته امداد فارس از تخفیف پروانه ساختمانی و عوارض شهرداری مجموعا با اعتبار ۱۹ میلیارد و ۲۱۷ میلیون ریال بهره‌ مند شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمد بذرافشان»، امروز (یکشنبه 18 آبان) از ارائه تخفیف هزینه انشعابات به خانواده مددجویان کمیته امداد فارس خبر داد و به خبرنگاران گفت:  30 هزار و 20 خانواده از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان فارس در هفت ماهه نخست امسال از این تخفیف ها برخوردار شده اند.

مدیر کل کمیته امداد فارس ادامه داد: بدین ترتیب این مددجویان علاوه بر تخفیف هزینه انشعابات از تخفیف پروانه ساختمانی و عوارض شهرداری مجموعا با اعتبار 19 میلیارد و 217 میلیون ریال  بهره‌ مند شدند.

وی اضافه کرد: طی این هفت ماه، 476 پروانه ساختمانی و عوارض شهرداری با هزینه سه میلیارد و 748 میلیون ریال برای مددجویان کمیته امداد استان صادر شده است.

بذرافشان با اشاره به این تخفیف ها بیان کرد: این خدمات در انشعابات آب، فاضلاب، برق، گاز و گواهی تخفیف هزینه پروانه ساختمانی و عوارض شهرداری و با همکاری دستگاه‌های خدمات رسان با در نظر گرفتن تخفیف به مددجویان ارائه شده است.

وی اعلام کرد: بدین ترتیب در هفت ماه گذشته، یک هزار و 317 فقره انشعاب گاز، 67 فقره انشعاب فاضلاب، 640  فقره انشعاب برق و 520  فقره انشعاب آب به این مددجویان در فارس واگذار شد.

کد خبر 991010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha