مرحله کشوری چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم در گلستان آغاز شد

مرحله کشوری چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم در بخش برادران صبح امروز(یکشنبه ۱۸ آبان) در استان گلستان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، مرحله کشوری چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش برادران صبح امروز در استان گلستان آغاز شد.

 

هر ساله مرحله کشوری مسابقات قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در یک استان برگزار می شد که امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و به منظور حفظ پروتکل های بهداشتی، مسابقات به صورت آنلاین و ویدئوکنفرانس در محل استان ها برگزار شود.

 

در همین راستا مرحله کشوری مسابقات قرآنی اوقاف و امور خیریه در بخش برادران با همکاری صدا و سیمای مراکز استان ها برگزار می شود که این دوره از مسابقات در استان گلستان با حضور ناظر فنی و هادی حفاظ سازمان اوقاف و امور خیریه در صدا و سیمای مرکز گلستان ضبط و سپس به سازمان اوقاف ارسال می شود تا در آذرماه به صورت زنده از شبکه قرآن پخش و داوری شود و طی آن نفرات برگزیده معرفی شوند.


همچنین مرحله کشوری چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم در بخش خواهران نیز ۲۱ آبان ماه جاری در محل اداره کل اوقاف و امور خیریه گلستان برگزار می شود.

 

پیش از این مرحله استانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف و امور خیریه با رقابت بیش از 90 نفر از متسابقین در بخش برادران و خواهران در رشته های قرائت، ترتیل، حفظ پنج جزء، ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و حفظ کل، اذان، دعاخوانی و تفسیر عمومی قرآن کریم در استان گلستان برگزار شده بود که در مجموع 11 نخبه قرآنی شامل 6 نفر در بخش برادران و پنج نفر در بخش خواهران به مرحله کشوری راه یافتند.

 

کد خبر 991040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha