۱۱ گلستانی در چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم رقابت می کنند

حجت الاسلام سلیمانی فرد از آغاز مرحله کشوری چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در گلستان خبر داد و گفت: ۱۱ گلستانی به مرحله کشوری این دوره از مسابقات راه یافتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «روح الله سلیمانی فرد» ظهر امروز(یکشنبه ۱۸ آبان) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به شرایط کرونایی و الزام فاصله گذاری اجتماعی مقرر شد مرحله کشوری چهل و سومین دوره مسابقات قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه با همکاری صدا و سیمای مراکز استان ها برگزار شود.


مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان ادامه داد: از 90  نخبه قرآنی استان گلستان که در رشته های مختلف قرآن و معارف برگزیده شده بودند 11 نفر در دو بخش خواهران و برادران به مرحله کشوری راه یافنند و در رشته های حفظ کل قرآن کریم، حفظ 20 جزء، قرائت تحقیق، تفسیر، اذان و غیره به رقابت می پردازند.

 

وی یادآور شد: با همکاری خوب صدا و سیمای مراکز استان ها از جمله مرکز گلستان قرائت ها با حضور ناظران و داوران ضبط می شود و پس از ارسال آثار به تهران، از بین 31 استان کشور داوری خواهند شد.

 

حجت الاسلام سلیمانی فرد افزود: خواهران نیز در فضایی مجزا از بستر ویدئوکنفرانس با یکدیگر به رقابت می پردازند.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان ابراز امیدواری کرد؛ نخبگان قرآنی استان گلستان که در مرحله کشوری مسابقات قرآنی اوقاف و امور خیریه شرکت کردند موفق به کسب رتبه های برتر شوند و زمینه ساز افتخارآفرینی برای گلستان باشند.

 

 

کد خبر 991049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha