یادگیری در رفتار جامعه اثر گذار است

حاجی میرزایی گفت: یادگیری در رفتار جامعه اثر گذار است هر چقدر یادگیری ها بهبود یابد، رفتارهای جامعه بهتر می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان، محسن حاجی میرزایی در جلسه گفت و گوی هفته با حضور سعید نمکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که از طریق شبکه شاد به صورت آنلاین پخش شد، گفت: همه ما می دانیم که رفتار جامعه تحت تاثیر یادگیری ها است.

 

وزیر آموزش و پرورش افزود: هر چقدر یادگیری ها بهبود یابد، رفتارهای جامعه بهتر می شود و ما نیز یک سپاه بزرگ فرهنگی در وزارت آموزش و پرورش که شامل یک میلیون معلم، 15 میلیون دانش آموز داریم و به دنبال آن با خانواده ها ارتباط تنگاتنگ داریم.

 

وی افزود: سپاه عظیم فرهنگی می تواند در خدمت فرهنگ سازی، مصونیت سازی و افزایش ظرفیت و تاب آوری جامعه باشد که ما اعلام آمادگی می کنیم که این سپاه عظیم فرهنگی در خدمت عزیزان ما در وزارت بهداشت قرار گیرند.

 

حاجی میرزایی تصریح کرد: همه ما درگیر مبارزه سختی هستیم و خط مقدم آن وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است که بنده به نمایندگی از جامعه بزرگ فرهنگی از وزارت بهداشت تشکر می کنم.

 

وی ادامه داد: وزارت آموزش و پرورش سعی می کند با انتقال آگاهی ها به پیشبرد سیاست های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کمک کند.

 

وزیر آموزش و پرورش در ادامه سخنان خود بلوغ یک جامعه را به همگرایی و هم افزایی ارتباط داد و گفت: هر چقدر همکاری میان دستگاه ها بیشتر باشد، آن جامعه توسعه یافته تر می شود.

 

وی بیان کرد: گام های بسیار خوبی را با وزارت بهداشت در زمینه های مختلف برداشته ایم که به دنبال توسعه آن نیز هستیم.

 

حاجی میرزایی به طرح کوچ اشاره کرد و گفت: این طرح برای کاهش وزن و چاقی دانش آموزان استفاده می شود تا به کودکان کم تحرک کمک کنیم تا سلامت آنها حفظ شود.

کد خبر 991053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha