یکپارچه سازی فرم های فرآیندی سبب تسریع زمان انجام کار شده است

مهربان گفت:یکپارچه سازی فرم های فرآیندی سبب حذف ارجاعات متعدد و تسریع زمان انجام کار، حذف امضاهای غیرضروری، تسهیل و کاهش پیچیدگی های محتوایی و تقویت ارتباط فرآیندی با فرم ها و فرآیندهای ستادی شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «آیدا مهربان» امروز(۱۸ آبان) در همایش روز ملی کیفیت ضمن تبریک روز کیفیت، اظهار کرد: امروز با حضور شهردار مشهد به مناسبت روز کیفیت سه طرح شرح وظایف پست های سازمانی مصوب شهرداری مشهد، الزامات نظام آراستگی محیط کار در شهرداری ها و فرم های فرآیندی یکپارچه استاندارد در این شهرداری رونمایی می شود.

 

سرپرست معاونت برنامه ریزی شهرداری مشهد افزود: یکپارچه سازی فرم های فرآیندی سبب حذف ارجاعات متعدد و تسریع زمان انجام کار، حذف امضاهای غیرضروری، تسهیل و کاهش پیچیدگی های محتوایی و تقویت ارتباط فرآیندی با فرم ها و فرآیندهای ستادی شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: همچنین طرح شرح وظایف پست های سازمانی مصوب شهرداری مشهد با هدف اصلاح و به روز رسانی وظایف واحدها با توجه به مستندات موجود و تغییر ساختار و به تبع آن تغییر شرح وظایف برخی حوزه ها، تکمیل فرآیند طراحی تشکیلات تفصیلی شهرداری از طریق تعیین شرح وظایف پست های سازمانی و آگاه کردن مستخدمین از حدود وظایف و مسئولیت های محوله در پست یا شغل مورد تصدی انجام شده است.

 

مهربان بیان کرد: از دیگر طرح هایی که امروز رونمایی شد می توان به الزامات نظام آراستگی محیط کار در شهرداری ها اشاره کرد، شهرداری مشهد در راستای افزایش تعالی سازمانی از طریق ایجاد فرهنگ نظم در بین کارکنان اقدام به پیاده سازی فرهنگ آراستگی کرده است زیرا نظمی که از محیط ‌کار شروع و وارد فرآیندها شود، در نهایت منجر به افزایش بهره وری خواهد شد.

 

 

کد خبر 991118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha