کرونا ۱۵ قربانی دیگر در خراسان جنوبی گرفت

مهدی زاده از فوت ۱۵ نفر بر اثر ابتلا به کرونا در استان خراسان جنوبی طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «کامبیز مهدی زاده» عصر امروز (۱۸ آبان) در گفتگو با رسانه های گروهی اظهار کرد: در شبانه روز گذشته از انجام  ۲۰۵ نمونه آزمایش کرونا در استان، نتیجه ۱۵۱ آزمایش، مثبت قطعی گزارش شده است.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند افزود: از مبتلایان جدید به کرونا، ۵۶ نفر در بیمارستان‌ها بستری هستند و ۹۵ نفر نیز نمونه گیری سرپایی شدند.

 

مهدی زاده در خصوص تفکیک مبتلایان جدید شناسایی شده، ادامه داد: از این تعداد ۳۳ مورد در بیرجند، هفت مورد فردوس، ۶۲ مورد طبس، ۶ مورد نهبندان، ۹ نفر از قاین، هفت مورد درمیان، ۲ مورد سربیشه، هشت مورد سرایان، ۱۶ مورد زیرکوه و یک نفر از خوسف شناسایی شدند.

 

وی با اشاره به اینکه هم اکنون ۴۷۸ بیمار با علائم بیماری حاد تنفسی در بیمارستان های استان بستری هستند، گفت: از این تعداد ۳۳۰ نفر مبتلا قطعی بیماری کرونا هشتند که ۴۶ نفر از مبتلایان کرونا در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه حال عمومی ۱۳ نفر از بیماران کرونایی بستری در بخش مراقبت های ویژه وخیم است، عنوان کرد: متاسفانه طی شبانه روز گذشته با ثبت ۱۵ مورد جدید فوت در اثر کرونا تعداد قربانیان این بیماری به ۳۷۷ مورد در خراسان جنوبی رسید.

 

 

کد خبر 991125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha