دوره آموزشی «خبرنگاری در حوزه پزشکی، بهداشت و درمان» برگزار می شود

محمودی از برگزاری دوره آموزشی «خبرنگاری تخصصی در حوزه پزشکی و بهداشت و درمان» با همکاری سازمان نظام پزشکی خبر داد و گفت: پزشکان ما در همه گیری کرونا هم سنگ تمام گذاشتند و این وظیفه رسانه‌هاست که بتوانند در این شرایط بازوی کمکی جامعه پزشکی باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «مجتبی محمودی» در مراسم انتعقا تفاهم نامه با سازمان نظام پزشکی مشهد گفت: انعقاد تفاهم نامه مشترک میان خانه مطبوعات و رسانه های استان و سازمان نظام پزشکی مشهد فصل جدیدی در همکاری میان جامعه پزشکی و رسانه ای استان است.

 

مدیرعامل خانه مطبوعات خراسان رضوی با اشاره به اینکه استان خراسان رضوی دومین قطب رسانه‌ای کشور به صورت عام و اولین قطب رسانه‌ای در عرصه رسانه‌های نوین کشور است، افزود: ظرفیت‌های معرفی نشده‌ زیادی چه در جامعه پزشکی و چه در معرفی سازمان نظام پزشکی به عنوان یک سازمان پاسخگو در بخش غیر دولتی به مردم وجود دارد که رسانه ها آمادگی همکاری در این زمینه را در راستای مسئولیت اجتماعی خود دارند.

 

وی به شکل گیری گروه پزشکان «همیار رسانه» در پی انعقاد این تفاهم نامه اشاره کرد و ادامه داد: رسانه ها نیازمند حمایت جامعه پزشکی برای انعکاس علمی و دقیق اخبار و اطلاعات حوزه بهداشت و درمان به آحاد جامعه هستند.

 

محمودی از برگزاری دوره کوتاه مدتِ آموزشی «خبرنگاری تخصصی در حوزه پزشکی و بهداشت و درمان» با همکاری سازمان نظام پزشکی در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: پزشکان ما در همه گیری کرونا هم سنگ تمام گذاشتند و این وظیفه رسانه‌هاست که بتوانند در این شرایط بازوی کمکی جامعه پزشکی باشند و مردم را بیش از بیش نسبت به شرایط موجود آگاه سازند.

کد خبر 991126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha