شهرداری مشهد پس از ۱۰ سال موفق به دریافت ساختار مصوب شده است

پیروی گفت:شهرداری مشهد پس از ۱۰ سال موفق به دریافت ساختار شهرداری به صورت مصوب شده است و بر اساس الزام وزارت کشور، باید شرح وظایف پست های سازمانی به وزارت کشور ارسال شود. در این راستا برای ۲۵۵۴ پست سازمانی مصوب شرح وظایف تدوین شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «هدی پیروی» امروز(۱۸ آبان) در همایش روز ملی کیفیت گفت: امروز سه طرح تدوین شرح وظایف پست های سازمانی مصوب شهرداری مشهد، الزامات نظام آراستگی محیط کار در شهرداری ها و بهبود فرم های فرآیندی یکپارچه استاندارد ستاد در شهرداری مشهد رونمایی می شود.

 

مدیرکل دفتر نوسازی و تحول سازمانی شهرداری مشهد بیان کرد: در مجموع تعداد فرم های ستاد ۵۶ درصد کاهش یافته و ۳۹ درصد از امضاهای غیر ضروری حذف شده است سابقا اجرای طرح در مناطق باعث شده بود ۷۹ درصد فرم ها و ۴۴ درصد امضاها کاهش پیدا کرده است.

 

پیروی خاطرنشان کرد: کاهش فرم ها سبب کاهش موازی کاری، افزایش سرعت کار و انطباق فرم ها با فرآیندهای موجود شده است در همین راستا از مدیران و معاونین درخواست می شود که صرفا از این فرم های بارگذاری شده در سامانه froms.mashhad.irاستفاده کنند.

 

وی اضافه کرد: طرح دوم اجرای الزامات نظام آراستگی محیط کار در شهرداری مشهد است، این طرح با رویکرد بومی سازی و فرهنگسازی و خود ممیزی توسط همکاران محترم صورت گرفته است. در این راستا کتابی تنظیم شده است که می تواند موجب انتقال تجربه کشور و اختصاصا بومی شهرداری ها باشد.

 

مدیرکل دفتر نوسازی و تحول سازمانی شهرداری مشهد تصریح کرد: برای تداوم نظام آراستگی، ۶ هزار نفر ساعت آموزش و فرهنگسازی را در دستور کار قرار داده ایم، آموزش ها به صورت مجازی و عملی و هم از طریق میکرولرنینگ و شنبه های آموزشی اجرا شده است.

 

پیروی گفت: از تاریخ ۲۰ مهر الی ۱۵ آبان ماه دوره خود ممیزی در پرتال همکاران قرار گرفت که تاکنون ۴۹ درصد از کارکنان در این دوره ها شرکت کرده اند و این دوره یک هفته دیگر تمدید شده است، تاکنون شرکت قطار شهری ۱۰۰ درصد، سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری شهرداری مشهد ۹۱ درصد، شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی۸۰ درصد ، منطقه پنج ۹۱ درصد ، منطقه ۱۰، ۷۱ درصد ، منطقه هشت ۷۰ درصد و معاونت عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد ۸۲ درصد در خود ممیزی شرکت کرده اند که به ترتیب سازمان ها، مناطق و حوزه ستادی برتر معرفی می شوند.

 

وی ادامه داد: طرح سوم شرح وظایف پست های مصوب سازمانی است، شهرداری مشهد پس از ۱۰ سال موفق به دریافت ساختار شهرداری به صورت مصوب شده است و براساس الزام وزارت کشور، باید شرح وظایف پست های سازمانی به وزارت کشور ارسال شود. در این راستا برای ۲۵۵۴ پست سازمانی مصوب شرح وظایف تدوین شده است.

کد خبر 991128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha