ارائه خدمات رایگان خدمات پزشکی به زندانیان در ایلام

۲۵۰ نفر از زندانیان ندامتگاه مرکزی شهر ایلام از خدمات رایگان بسیج جامعه پزشکی استان با حضور کادردرمانی و بهداشتی متخصص در این ندامتگاه بهره مند شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع)استان ایلام درحاشیه بازدید از اردوی یک روزه درمانگاه تخصصی بسیج جامعه پزشکی در ندامتگاه شهر ایلام، اظهار کرد: با استقرار درمانگاه یک روزه تخصصی به همت بسیج جامعه پزشکی و بهره گیری از ظرفیت پزشکان جهادگر و بسیجی، ۲۵۰ نفر از زندانیان معسر و نیازمند ندامتگاه شهر ایلام از خدمات تخصصی پزشکی رایگان بهره مند شدند.

 

سردار «جمال شاکرمی»، افزود: در این اردوی جهادی یکروزه ۹ نفر از پزشکان متخصص بسیج جامعه پزشکی در زمینه های تخصصی ارتوپدی، گوش و حلق و بینی، داخلی، زنان و دندانپزشکی به زندانیان ارائه خدمت کردند.

 

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع)استان ایلام تصریح کرد: مرحله سوم کمک مومنانه در استان ایلام از ۱۷ ربیع اول آغاز شده و تا شعبان سال آینده ادامه خواهد داشت.

 

وی ابراز کرد: در این مرحله با تعامل و هم افزایی سپاه و بسیج، ادارات و سازمان ها علاوه بر توزیع بسته های معیشتی در زمینه های خدمات پزشکی، اشتغالزایی، مسکن محرومین، آزادی زندانیان، لوازم التحریر دانش آموزان، آموزش و پرورش و.... به نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا خدمت رسانی خواهد شد.

کد خبر 991133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha