کسب عناوین رتبه دومی «بغض شیرین» در دهمین جشنواره تئاتر ارتش

میرزایی گفت: «بغض شیرین» در دهمین جشنواره تئاتر ارتش موفق به کسب عنوان رتبه دومی در بازیگری با بازی «زهرا راعی» و نمایش‌نامه نویسی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «بهرام میرزایی»، امروز (یکشنبه 18 آبان) با اشاره به موضوع نمایش «بغض شیرین» به خبرنگاران گفت: این نمایش که  روایت و برداشتی آزاد از زندگی شهید «نورالدین حسینی بکتری» است در دهمین جشنواره تئاتر ارتش موفق به کسب عنوان رتبه دومی در بازیگری با بازی «زهرا راعی» و نمایش‌نامه نویسی شد.

 نویسنده و کارگردان نمایش «بغض شیرین» افزود: این نمایش در مرحله نهایی جشنواره تئاتر ارتش خوش درخشید و در حوزه پرداختن به شهدا، زندگی و معرفی بیشتر آنها نمایش موفقی است.

وی اضافه کرد: «بغض شیرین»، اقتباسی آزاد از زندگی شهید «سید نورالدین حسینی بکتری» است که در قالب یک غزل عاشقانه نمایشی از زبان دخترش «شیرین» روایت می‌شود.

میرزایی با اشاره به بازی «زهرا راعی» به عنوان تک بازیگر این نمایش بیان کرد: این بازیگر در سه نقش دختر، همسر و خود شهید به ایفای نقش پرداخته است.

وی ادامه داد: در آستانه چهل سالگی دفاع مقدس استفاده از زبان هنر نقش ارزنده ای در حفظ و انتقال ارزش ها و آرمان های هشت سال دفاع مقدس ایفا می کند.

کد خبر 991190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha