مراکز نگهداری کودکان بی سرپرست در شهرستان فردیس در شرایط بهداشتی و مطلوب اداره می شوند

ناصرخاکی با اشاره به اهمیت توجه به ملاحظات آموزشی و پرورشی در خصوص کودکان بدسرپرست گفت: ضرورت ها و راهبردهای کمی و کیفی در بحث آموزش و نگهداری کودکان سرپرست مورد توجه مسئولان مرتبط قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حسین ناصرخاکی» طی بازدید از مراکز نگهداری کودکان بی سرپرست که صبح دوشنبه 19 فروردین به همراه رییس بهزیستی شهرستان فردیس انجام شد گفت: نگهداری و از کودکان بی سرپرست در قالب شرایط بهداشتی و مطلوب با تمام جدیت انجام می شود.

 

دادستان عمومی و انقلاب فردیس افزود: این 2 مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست در فردیس با توجه به شرایط کرونا و شیوع بیماری ویروس نسبت به اجرای قوانین و مقررات بهداشتی دقت نظر کافی را داشته اند.

 

وی ادامه داد: کیفیت خدمت رسانی و آموزش از مهم ترین مسائل قابل توجه ای است که انتظار می رود با اهتمام اداره بهزیستی شهرستان فردیس با جدیت بیشتری اجرا شود.

 

وی خاطرنشان کرد: در میان این کودکان بی سرپرست کودکان بدسرپرست هم هستند که تدابیر لازم در جهت آموزش و نگهداری آنان در سطح کمی و کیفی مطلوب باید ملاحظه شود.

 

دادستان عمومی و انقلاب فردیس عنوان کرد: ضروری است نکات و راهبردهای معینی در جهت تقویت توان و پتانسیل های آموزشی و پرورشی در این کودکان در نظر گرفته شود.

 

 

کد خبر 991257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha