برخورد قاطع تعزیرات حکومتی با احتکار و گران فروشی ها

محمدی با اشاره به برخورد قاطع تعزیرات حکومتی با احتکار و گران فروشی گفت: ما هر پرونده‌ ای که در این خصوص دریافت کنیم در اسرع وقت، خارج از نوبت و با قید فوریت رسیدگی خواهیم کرد و همچنین شعب ویژه ای برای این منظور تخصیص یافته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان قزوین، «هوشنگ محمدی» بیان کرد: در پی دستور رهبر معظم انقلاب برای برخورد با گرانی کالاها، تعزیرات حکومتی استان قزوین  با صدور بیانیه ای اعلام می دارد  که این سازمان علاوه بر اقدامات فوری برای افزایش هماهنگی میان دستگاه‌ های مسئول، بی ‌وقفه و بیش از گذشته برای برداشتن بار گرانی های بی منطق و رفع مشکلات معیشتی مردم خدمت می کند.

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین ادامه داد: این اداره کل  در تمامی سال‌های فعالیت خود بر آن بوده که با دفاع از حقوق مردم و رعایت انصاف، بار مشکلات معیشتی را به خصوص از روی دوش طبقات محروم برداشته و به گسترش عدل و انصاف در جامعه کمک کند.

 

محمدی افزود: در سال های اخیر با بهره ‌گیری از اقدامات اساسی و عملیاتی برای چابک ‌سازی، اصلاح قوانین و برطرف ‌سازی خلاهای قانونی، افزایش گشت‌ های مشترک تعزیرات حکومتی، تاکید ویژه بر مقابله با احتکار و اختفاء کالا به قصد گران فروشی، تکریم ارباب رجوع، رسیدگی دقیق و فوری به شکایات، هوشمندسازی فرآیندها، توجه به حمایت از تولید و پرهیز همه‌جانبه از بی‌احتیاطی های آسیب‌زا برای تولید واقعی و همچنین اجرای مرّ قانون، تلاش این دستگاه بر آن بوده تا در عمل به وظایف محوله و برآورده کردن انتظارات ملت مومن و شهید پرور استان قزوین  گام‌های بلندی بردارد.

 

وی عنوان کرد: امروز و با تأکید رهبر معظم انقلاب بر نقش سازمان تعزیرات در هماهنگی با سایر سازمان‌های دخیل در مهار گرانی های بی ‌دلیل و بدون توجیه برخی کالاها، باری مضاعف بر دوش خود احساس می‌ کنیم و بی‌شک در تمامی سطوح سازمان بر آن خواهیم بود تا به یاری خداوند متعال به فرمایش حکیمانه رهبر معظم انقلاب لبیک گوییم و علاوه بر اقدامات فوری برای افزایش هماهنگی میان دستگاه ‌های مسئول، بی‌وقفه و بیش از گذشته برای برداشتن بار گرانی های بی منطق و رفع مشکلات معیشتی مردم خدمت کنیم و گزارش آن را شفاف و روشن اعلام کنیم.

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین خاطر نشان کرد: پس از فرمایش‌های مقام معظم رهبری بلافاصله کارگروه اداره کل تشکیل و در خواست شد به موازات جلسات تنظیم بازار استان کمیسیون‌های هماهنگی تعزیرات حکومتی فعال‌ترشود.

 

وی تأکید کرد: در ستاد مرکزی تعزیرات حکومتی  مقرر شده است، سنگین ترن مجازات‌ها برابر قانون برای احتکار و گران فروشی صادر شود و ما هر پرونده‌ ای که در این خصوص دریافت کنیم در اسرع وقت، خارج از نوبت و با قید فوریت رسیدگی خواهیم کرد و همچنین شعب ویژه ای در این خصوص تخصیص یافته است.

 

محمدی یادآور شد: این اداره کل هیچگونه مماشاتی در موضوعات یاد شده نخواهد کرد و نتایج پرونده را شفاف و روشن به اطلاع مردم می‌رسانیم.

 

کد خبر 991276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha