معرفی مسئولان کانون‌‌‌‌های بسیج حقوقدانان در سیستان و بلوچستان

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان سیستان و بلوچستان از معرفی مسئولان کانون های بسیج حقوقدانان در شهرستان‌های خاش، ایرانشهر و چابهار خبر داد.

 ابوالحسن رضایی امروز در گفت و گو با شبستان اظهار کردد: هم اکنون ۹ کانون بسیج حقوقدانان در سطح استان در حال فعالیت است که مسئولین کانون‌های بسیج شهرستان های خاش، ایرانشهر و چابهار معرفی شدند.

وی با تاکید بر اینکه تلاش کانون های بسیج حقوقدانان ارتقای سطح آگاهی حقوقی در جامعه است گفت: جذب حداکثری دانش آموختگان رشته حقوق در راستای اجرای بهتر برنامه های کانون بسیج حقوقدانان با استفاده از نخبگان حقوقی در جامعه در اولویت قرار دارد.

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان استان در ادامه به مشارکت این سازمان در طرح کمک مومنانه اشاره کرد و گفت: این سازمان از ابتدای سال جاری  در تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری، تلاش خود را برای آزاد سازی زندان جرائم غیر عمد آغاز کرده و تا کنون توفیقات بسیار خوبی حاصل شده است.

رضایی گفت: احرای طرح هر مسجد یک حقوقدانان نیز از برنامه های سازمان بسیج حقوقدانان در استان است که کانون های بسیج در سطح شهرستان ها نیز باید به این مهم توجه ویژه ای داشته باشند.

 

 

کد خبر 991349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha