۲۰ سری کمک جهیزیه کانون فرهنگی هنری گلشن رضا (ع) به نوعروسان اهدا شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری گلشن رضا (ع) گفت: ۲۰ سری کمک جهیزیه کانون فرهنگی هنری گلشن رضا (ع) در راستای کمک های مومنانه به نوعروسان نیازمند اهدا شد.

«فرحناز حسین زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 20 سری کمک جهیزیه کانون فرهنگی هنری گلشن رضا (ع) در راستای کمک های مومنانه به نوعروسان نیازمند اهدا شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری گلشن رضا (ع) تصریح کرد: 16 سری از جهیزیه به صورت کامل و 4 مورد نیز به صورت تکی در اختیار خانواده ها قرار گرفته است.

 

وی اظهار داشت: هر یک از سری جهیزیه ها مبلغ 80 میلیون ریال هزینه شده و در جهیزیه های موردی نیز از 20 تا 40 میلیون ریال پرداخت شده است که مجموع این اقدام خداپسندانه به حدود یک میلیارد و 350 میلیون ریال رسید.

 

حسین زاده افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) مبلغ 100 میلیون ریال در راستای حمایت از این اقدام خیرخواهانه کمک کرد و بقیه مبالغ نیز از محل کمک های خیرین و کمک های اصناف فروشنده جهیزیه تامین شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری گلشن رضا (ع) یادآور شد: این سومین مورد از اهدا کمک جهیزیه به عروسان در سال جاری است و به همت خیرین و فعالان کانون این روند همچنان ادامه خواهد داشت.

 

حسین زاده عنوان کرد: این کمک ها در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از خانواده های آسیب دیده از کرونا و بی بضاعت صورت می گیرد و با جان و دل برای عمل به این منویات گام های استواری برخواهیم داشت.

 

وی بیان کرد: تا زمان ادامه بیماری کرونا کمک های مومنانه این کانون ادامه خواهد داشت و از خانواده های آسیب دیده از کرونا و بی بضاعت حمایت خواهیم کرد.

کد خبر 991375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha