همکاری مساجد در اجرای طرح زیست بانو در کاشان

دبیر اجرایی طرح زیست بانو در کاشان گفت: مساجد و کانون های فرهنگی هنری مساجد و پایگاه های بسیج بیشترین همکاری را در اجرای طرح زیست بانو و برگزاری جلسات توجیهی و آموزشی این طرح داشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، سونا فتحعلی زاده در گفت و گو با خبرنگاران آموزش، فرهنگسازی و اطلاع رسانی های اجرای طرح زیست بانو را در حل مسایل و مشکلات شهری موثر دانست و گفت: مساجد و کانون های فرهنگی هنری مساجد و پایگاه های بسیج بیشترین همکاری را در اجرای طرح زیست بانو و برگزاری جلسات توجیهی و آموزشی و اطلاع رسانی این طرح داشتند.

 

دبیر اجرایی طرح زیست بانو در کاشان افزود: فعالیت موثر بانوان در طرح زیست بانو، گونه ای عشق به حفظ طراوت و نشاط محیط زیست را از طریق اجرای طرح کوچه های سبز با گلدان های اقلام بازیافتی در فاز دو شهرک ناجی آباد به وجود آورد.

 

فتحلی زاده افزود: در سه ماه گذشته از شروع اجرای طرح، معضل زباله روز در برخی کوچه ها به شدت برای ساکنین دردسرساز شده بود و نشاط را در آنان از بین برده بود و اکنون با گذشت چند ماه از اجرای طرح زیست بانو و فواید اجرای آن در شناسایی افراد متخلف و همراهی با طرح، ساکنین، خوشحال و راضی هستند.

 

دبیر اجرایی طرح زیست بانو تصریح کرد: این طرح حس مطالبه گری بانوان محلات در ارایه خدمات شهری مطلوب شهرداری مانند جمع آوری به موقع شبانه پسماندهای خانگی را برانگیخت و باعث شد آنان در سایه همدلی و همراهی با یکدیگر وضعیت سبز یا قرمز بودن کوچه ها را مرتبا پایش کنند.

 

فتحعلی زاده با اشاره به تعاملات سه تیم معاونت خدمات شهری و منطقه دو با بانوان شهردار محلات گفت: اجرای طرح زیست بانو تلاش شبانه روزی همراه با فراز و فرودهای فراوان تضارب افکار و آرا را به همراه داشت که صد البته لازمه شروع هر کاری است، اما هدف واحد در این مسیر باعث نتیجه بخشی شد.

کد خبر 991382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha