پایان کار ادارات چهارمحال و بختیاری ساعت ۱۳ اعلام شد

مردانی گفت: ادارات، نهادها و دستگاه‌های اجرایی استان به جز دستگاه‌های خدمات رسان، امدادی و اورژانسی از روز دوشنبه ۱۹ آبان به مدت یک ساعت و نیم زودتر تعطیل می‌شوند.

«جعفر مردانی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: این برنامه تا یک هفته ادامه می‌یابد و چنانچه ستاد کرونا بعد از آن تصمیم جدید بگیرد اطلاع رسانی می شود.

 

به گفته معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری، طرح دورکاری یک سوم کارمندان از روز دوشنبه ۱۹ آبان لغو می‌شود و به جای آن ادارات ساعت ۱۳ تعطیل می‌شوند.

 

مردانی تصریح کرد: دورکاری تنها برای جانبازان شیمیایی، کارمندان دارای بیماری زمینه‌ای، مادران باردار و مادران دارای کودک زیر شش سال مجاز است.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری، برگزاری هرگونه تجمع در استان را ممنوع اعلام کرد و گفت: برگزاری هرگونه مراسم عروسی، عزا، همایش‌ها و جلسات عمومی به طور مطلق ممنوع است.

 

مردانی مهار و مقابله با ویروس کرونا را نیازمند بسیج همگانی دانست و اظهار داشت: در این راستا تمام اقشار و گروه‌های جامعه باید رسالت خود را ایفا کنند.

 

وی، محور تصمیمات ستاد مقابله با کرونا را سلامت مردم استان دانست و افزود: توجه به سه محور معیشت، سلامت و امنیت مردم در راس تصمیمات ستاد کرونا است.

 

مردانی تصریح کرد: همچنین مدارس استان به مدت یک هفته دیگر تا روز یکشنبه هفته آینده به صورت حضوری تعطیل می‌شوند و تنها مناطقی که زیرساخت‌های لازم آموزش از راه دور را ندارند از جمله مناطق پشتکوه فلارد، میانکوه، دیناران، بازفت و موگویی با حضور معلمان بومی به تحصیل ادامه می‌دهند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به مصوبات ستاد ملی کرونا مبنی بر محدودیت مشاغل گروه ۲، تصریح کرد: فعالیت این مشاغل از روز چهارشنبه ۲۰ آبان تا ۲۰ آذر به مدت یک ماه در شهرستان‌های شهرکرد، بروجن، فارسان و لردگان از ساعت ۱۸ باید تعطیل شود.

 

کد خبر 991508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha