برخورد قاطعانه با زمین خواران متخلف با جدیت دنبال می شود

رئیس اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان دهلران گفت: منابع طبیعی در برخورد قاطعانه با زمین خواران متخلفین عرصه‌های منابع طبیعی از هیچ گونه تلاشی کوتاهی نخواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام «نصرالله پارسه» در دیدار با رئیس دادگستری دهلران، اظهار کرد: خوشبختانه در سال گذشته با دستور مقام قضایی 41 هکتار بنای غیرمجاز در اراضی ملی دهلران آزادسازی شده است.

 

وی تصریح کرد: حفاظت بهینه از عرصه های ملی و برخورد قاطعانه با متخلفان، جزو اولویت های نخست این اداره است و با متصرفان غیرقانونی اراضی ملی و متخلفان این حوزه به شدت برخورد خواهد.

 

پارسه به گستردگی حوزه شهرستان دهلران اشاره کرد و گفت: یگان حفاظت منابع طبیعی به طور مستمر در عرصه‌های منابع طبیعی، اکیپ های گشت و مراقبت دارد و با قاطعیت با زمین خواری برخورد می‌کند.

 

وی افزود: اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دهلران در راستای حراست از اراضی ملی از تمام ظرفیت های موجود خود بهره برده است و اجازه سوء استفاده به زمین خواران و افراد سودجو را نخواهد داد.

 

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دهلران با تقدیر از همکاری و همراهی قضات در برخورد قاطعانه با متصرفان به منابع ملی، خاطرنشان کرد: مقدار قابل توجهی از اراضی ملی تصرف شده با صدور آرای محاکم قضائی شهرستان به بیت‌المال بازگشته است.

 

 

 

 

کد خبر 991511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha