پارک علم و فناوری آماده پذیرش سرمایه گذاران استارتاپی است

باستی بابیان اینکه پارک علم و فناوری از ایده های نوین و کسب و کارهای نوپا با فناوری جدید حمایت می کند گفت: پارک علم و فناوری گیلان آماده پذیرش سرمایه گذاران استارتاپی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «علی باستی» امروز( دوشنبه ۱۹ آبان ) در نشست خبری با خبرنگاران با محوریت چهار میلیارد سرمایه گذاری خطرپذیر در گیلان، اظهار کرد: توجه به فناوری و علم و دانش زمینه اشتغال پایدار مدرن را فراهم می کند.

 

رییس پارک و علم فناوری گیلان با بیان اینکه اکوسیستم استارتاپ یکی از پروژه های نوین در راستای ایجاد اشتغال در حوزه های مختلف است گفت: فعالیت های گسترده گیلان در این حوزه، این استان را در کل کشور دارای رتبه برتر کرده است.

 

وی اذعان کرد: با توجه به جمعیت استان و گردشگر پذیر بودن گیلان، خرید آنلاین و کافه بازار یکی از پروژه های نوین استارتاپ است که گیلان با فعالیت در این حوزه رتبه های برتر این فناوری را کسب کرده است.

 

باستی در ادامه با اشاره به بحران کرونا ویروس تصریح کرد: راه اندازی خرید آنلاین و کافه بازار در این بحران بسیار حائز اهمیت بوده و از رفت و آمدهای غیر ضروری جلوگیری می‌کند.

رییس پارک علم و فناوری گیلان افزود: با توجه به ظرفیت منطقه آزاد و توسعه خط ریلی، فعالیت های استارتاپ بیش از پیش مورد توجه قرار خواهند گرفت و در این حوزه آماده پذیرش سرمایه‌گذاران هستیم.‌
 

 

وی با بیان اینکه ۳۵۲ شرکت فناور در استان فعال است و حدود یک هزار و ۲۰۰ جوان در این شرکت‌ها فعالیت می‌کنند اظهارداشت: سال گذشته از واحدهای فناور گیلان حدود ۸۵۰ میلیارد ریال کسب درآمد شده است، همچنین توانستند ۳۵۲ هزار یورو صادرات داشته باشند.


 باستی خاطرنشان ساخت: ۱۴مرکز رشد و نوآوری نیز در سطح استان فعال است که تعدادی از این شرکت‌ها با دانشگاه‌های مربوطه و با حمایت پارک و علم فناوری گیلان فعال هستند.

کد خبر 991537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha