مسئولین در خدمت به مردم انقلابی عمل کنند

محمدیاری با بیان اینکه مردم خط قرمز ما هستند و حل مشکلات و خدمت به مردم همواره دغدغه مقام معظم رهبری بوده است، گفت: الان زمانی است که ما باید در میدان به صورت انقلابی عمل کنیم تا شرمنده مردم نباشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تالش،«حسن محمدیاری» امروز(دوشنبه، ۱۹ آبان) در جلسه شورای اداری شهرستان تالش که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهارکرد: در قرآن و احادیث ائمه معصومین(ع) به خدمات رسانی به مردم تاکید شده است.

 

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در خانه ملت افزود: مسئولان در شرایط کنونی که تحریم‌های دشمنان را شاهد هستیم، در کنار مردم باشند و در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند.

 

وی با بیان اینکه ضرورت و اهمیت خدمت رسانی به مردم بر کسی پوشیده نیست، تصریح کرد: خدمت‌رسانی زمانی ارزشمند می‌شود و می‌تواند منشاء اثر باشد که بین دولتمردان و مردم تعامل باشد.

 

یاری با اشاره به اینکه مردم از مسئولین یک قدم جلوتر هستند و این برکسی پوشیده نیست، گفت: هرجایی که نظام نیاز داشت مردم پای کار بودند و ایثار و فداکاری کردند.

 

نماینده مردم تالش، ماسال و رضوانشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسئولیت‌ها ماندگار نیستند، افزود: آن چیزی که مهم و ارزشمند است اثر نیک از خود بر جای گذاشته تا مردم از ما به نیکی یاد کنند.

 

وی با اشاره به اینکه مردم خط قرمز ما هستند و حل مشکلات و خدمت به مردم همیشه دغدغه مقام معظم رهبری بوده است، تصریح کرد: الان زمانی است که ما باید در میدان به‌صورت انقلابی عمل کنیم تا شرمنده مردم نباشیم.

 

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در خانه ملت بر رعایت اصل امانت‌داری در بین مسئولین تاکید کرد و گفت: اولین چیزی که مدنظر داشته باشیم اولویت بندی از مشکلات است و باید برای مجموعه‌ای که مدیریت می‌کنیم برنامه داشته باشیم.

 

محمدیاری خاطرنشان کرد: برای حل مشکلات و برطرف کردن موانع و پیشبرد امور از تفکرات، ایده‌ها، پیشنهادت و انتقادات همه اقشار جامعه بهره ببریم.

کد خبر 991540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha