کتابخانه کانون حضرت علی اکبر(ع)روستای اومال نکا چشم به راه تجهیزات کتابخانه ای

کارگر اومالی گفت: تجهیزات و امکانات نیاز اصلی کتابخانه کانون فرهنگی هنری روستای اومال نکاست و امیدواریم با تلاش کانون مساجد استان برای فراهم کردن تجهیزات کتابخانه تلاش شود.

«آمنه کارگر اومالی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در نکا اظهار کرد: کتابخانه کانون حضرت علی اکبر(ع) روستای اومال در طی سه سال شروع فعالیت خود در زمینه های کتابخوانی توانست در طی این سه سال مقام های استانی قابل  قبول و درخور شایسته ای کسب کند،

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر (ع) روستای اومال نکا افزود: با تلاش های اعضای کتابخانه کانون حضرت علی اکبر (ع) روستای اومال نکا در مسابقات مختلف و به  ویژه در بخش جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان و حتی در بخش روستاهای دوستدار کتاب نیز تا مرحله نیمه نهایی پیش برود که امیدواریم امسال با همکاری و همراهی بیشتر مسئولان بتوانیم جزو برگزیدگان باشیم.

 

وی یادآور شد: در سال گذشته هم مدیر مسئول کانون  و کتابخانه کانونی حضرت علی اکبر(ع) توانست به عنوان مروج مورد تقدیر و برگزیده جام باشگاه های کتابخوانی انتخاب شود.

 

کارگر اومالی گفت: تجهیزات و امکانات نیاز اصلی کتابخانه کانون فرهنگی هنری روستای اومال نکاست و امیدواریم با تلاش کانون مساجد استان برای فراهم کردن تجهیزات کتابخانه تلاش شود.

وی با اشاره به  دیگر فعالیت های کانون حضرت علی اکبر (ع) روستای اومال نکا خاطر نشان کرد: برگزاری جشنواره استانی نقالی سیمرغ با همکاری و همراهی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نکا با هدف آشنایی با ادبیات و متون کهن ایرانی و اسلامی از دیگر برنامه های اجرایی توسط این کانون و اعضای کتابخوانی بود که با اقبال و استقبال خوبی از سایر شهرهای استان مازندران مواجه شد.

 

مدیر مسئول کانون حضرت علی اکبر (ع) روستای اومال نکا افزود: برگزاری موفق مسابقه شعر و شعرخوانی دفاع مقدس و سایر برنامه های فرهنگی و مذهبی از دیگر برنامه های ما به همت اعضای کتابخوان کانون اومال نکاست.

کارگر اومالی گفت: از مشکلاتی که می توان عنوان کرد؛ نبود تجهیزات لازم و کافی در محل کتابخانه کانون است که این مکان را در حال حاضر برای ما غیر قابل استفاده کرده است و اکثر فعالیت های ما در حسینیه روستا انجام می شود.

وی با اشاره به تعداد کتاب موجود در کتابخانه کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر (ع) روستای اومال نکا هم اکنون 500 جلد کتاب در کتابخانه کانون موجود است که 200 جلد کتاب هم به همت دهیاری و شورای اسلامی روستای اومال به کانون هدیه شد که به دلیل نبود کتابخانه و قفسه کتاب، کتاب ها در گوشه ای از کتابخانه نگهداری می شود که احتمال از بین رفتن آن فراوان است.

کد خبر 991559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha