راه اندازی نمایشگاه بین المللی از مطالبات ویژه فعالان اقتصادی استان البرز است

شهبازی با اشاره به اهمیت راه اندازی نمایشگاه بین المللی به عنوان یکی از مطالبات ویژه فعالان اقتصادی استان البرز گفت: پیگیری هایی لازم برای تحقق این امر از طرف اتحادیه ها در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « عزیزالله شهبازی» طی نشست شورای گفت و گو دولت و بخش خصوصی که دوشنبه (19 آبان) در استانداری البرز برگزار شد گفت: راه اندازی نمایشگاه بین المللی از مطالبات ویژه فعالان اقتصادی استان البرز است.

 

استاندار البرز افزود: دولت با توجه به تحریم ها و مسائل مختلف اقتصادی و محدودیت های کرونایی همچنان نسبت به رفع موانع تولید اهتمام ویژه ای دارد و در این خصوص از هیچ تلاشی مضایقه نمی کند.

 

وی ادامه داد: با وجود تحریم ها، مشکلات اقتصادی و فشارها شاهد رشد 72 درصدی 21درصدی صادرات در استان البرز هستیم که همین مطلب خود گویای میزان توانایی و توانمندی استان است.

 

به گفته شهبازی یکی از ظرفیت های اقتصادی در استان بخش خصوصی است که با تعصب و پشتکار قابل توجه در زمینه تولید و اشتغال فعالیت خود را انجام داده است و ضروری است ظرفیت های استان در زمینه تسهیل تولید، صنعت و صادرات بخش خصوصی گام های موثری را بردارد.

 

وی عنوان کرد: موضوع راه اندازی نمایشگاه بین المللی از طرف اتاق بازرگانی استان در رابطه با قانون مالیات های مستقیم برمبنای ماده 91 مطرح شده است و پیگیری هایی نیز از طرف اتحادیه ها در این رابطه به انجام رسیده است.

 

وی با ضروری خواندن حضور یک نماینده از رسته های شغلی به منظور حضور در نشست شورای گفتمانی بخش خصوصی و دولتی استان البرز بیان کرد: تصمیم سازی ، اتخاذ تصمیم ها و اقدامات لازم در جریان مصوبات ایجاب می کند که یک نماینده از رسته های شغلی در این نشست ها حضور داشته باشد.

 

استاندار البرز عنوان کرد: طرح ها و نقطه نظرهایی که طی این نشست شورای مطرح و به تصویب می رسد در جهت رونق و شکوفایی تولید و جهش تولید همچنین رشد صادرات و جریان اقتصادی استان البرز است.

 

 

 

کد خبر 991565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha