ویروس کرونا روز به روز در میان جامعه بشری درحال تکثیر و گسترش است

حیدری ، گفت: همه گیری ویروس کرونا روز به روز در میان جامعه بشری درحال تکثیر و گسترش است وبا نفوذ خود جان انسان ها را مورد تهدید قرار می دهد.

جهانبخش حیدری فرماندار اسلام آبادغرب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: امروز کشور و شهرستان بشدت در معرض خطر این ویروس خطرناک قرار دارند و روزانه علاوه بر بستری شدن افراد زیادی در بیمار ستان ها و مراکز درمانی ، تعدادی دیگر از شهروندان بر اثر مبتلا به ویروس این بیماری جان خود را از دست می دهند وخانواده هایشان عزادار می شوند.

 

وی با اشاره به تشدید این ویروس در جامعه و ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی افزود: امروز مسئولیت آحاد جامعه در مقابله با شیوع ویروس کرونا بسیار خطیر و سنگین خواهد بود بطوریکه هر خانه ، مغازه و محل کار و فعالیت باید به پایگاهی بهداشتی‌ برای مبارزه با این ویروس منحوس تبدیل شود تا با تدبیر و هوشیاری برای حفظ سلامتی خود و دیگران تلاش نمود.

ضرورت 

 فرماندار اسلام آبادغرب تصریح کرد: با اعمال محدودیت ها حاکم بر جامعه و تعطیلی برخی مشاغل بازاریان و اصناف باید این مهم را مد نظر داشته باشند صاحب هر مغازه ای خود را موظف به رعایت پروتکل ها از جمله فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک کند تا مانع از شیوع این ویروس شوند.

 

حیدری در پایان گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی،عدم تردد های غیر ضروری ، تعطیلی دورهمی های خانوادگی و شرکت نکردن در مراسم عزا و عروسی باعث قطعی زنجیره انتقال ویروس کرونا خواهد شد.

کد خبر 991581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha