۲۳۳ واحد مسکونی برای مددجویان احداث می شود

بیضی زاده با بیان اینکه ۲۳۳ واحد مسکونی برای مددجویان احداث می شود، گفت: از این تعداد ۱۳۳ واحد مسکونی شهری به بهره برداری رسیده و ۱۰۰ واحد مسکونی روستایی در دست احداث است.

«حمید بیضی زاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار کرد: کمیته امداد در راستای جذب رضایت و خوشحالی و کاهش دغدغه مددجویان تحت پوشش خود تصمیم به احداث واحدهای مسکن محرومین گرفت.

 

 

مدیر کمیته امداد طبس با بیان اینکه در راستای اجرای طرح مسکن محرومین احداث ۲۳۳واحد مسکونی را از ابتدای امسال در دستور کار قرار دادیم، افزود: از این تعداد ۱۳۳ واحد مسکونی شهری بوده که به بهره برداری رسیده است.

 

 

وی در ادامه بیان کرد: ۱۰۰ واحد روستایی نیز در دست احداث است و به دنبال این هستیم تا پایان سال جاری ۸۰ واحد مسکونی محرومین دیگر نیز برای مددجویان فاقد مسکن تحت پوشش کمیته امداد شهرستان طبس احداث کنیم.

 

 

بیضی زاده به بحث اعطای تسهیلات تعمیر اشاره کرد و گفت: در این راستا از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۸۵ میلیون ریال تسهیلات به ۸ خانوار جهت تعمیر واحدهای مسکونی پرداخت کردیم.

 

 

 

مدیر کمیته امداد طبس در خصوص اعطای تسهیلات ساخت مسکن به مددجویان اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۵میلیارد ریال کمک بلاعوض برای ساخت واحدهای مسکونی به ۱۳۳ خانوار تحت پوشش کمیته امداد طبس  پرداخت شد.

 

 

وی در پایان گفت: از ابتدای سال جاری، همچنین در راستای احداث واحدهای مسکونی برای مددجویان فاقد مسکن ۶۳ فقره وام قرض الحسنه به میزان ۱۰میلیارد ریال با سود ۲درصد به متقاضیان از ابتدای امسال تاکنون اعطا شد.

کد خبر 991589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha