کشف و ضبط روغن حیوانی غیر مجاز از یک کارخانه تولیدی در  ورامین

رئیس اداره صمت شهرستان ورامین از کشف و ضبط روغن حیوانی غیر بهداشتی از یک کارخانه تولیدی در این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­های تهران، حسن میرزایی رئیس اداره صمت شهرستان ورامین گفت : بر اساس گزارش‌های مردمی مبنی بر اینکه در یکی از کارگاه های تولیدی در شهرستان ورامین افرادی اقدام به تولید غیربهداشتی روغن حیوانی با برچسب‌های تقلبی می نمایند ، پیگیری موضوع در دستور کار بازرسان این اداره قرار گفت.

وی در ادامه افزود: پس از هماهنگی با مقام قضائی و به همراه نمایندگان معاونت بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان و همچنین نیروی انتظامی به محل مراجعه و در بازرسی از کارگاه  فوق متوجه تولید روغن حیوانی غیرمجاز و غیربهداشتی به میزان 300 کیلوگرم شدند .
 میرزایی تصریح کرد: طبق نظر کارشناسان ارزش روغن حیوانی کشف‌شده به حدود 540 میلیون  ریال می‌رسد که جهت سیر مراحل قانونی با تنظیم صورتجلسه تحویل کارشناسان شبکه بهداشت و درمان قرار گرفت.   
وی اظهار داشت : از این کارگاه تولیدی تعداد 68 دستگاه بیت کوین ( دستگاه استخراج ارز دیجیتال) و لوازم جانبی قاچاق کشف و ضبط و پس از تنظیم صورتجلسه و سیر مراحل قانونی ، متصدی واحد به مراجع ذیصلاح معرفی گردید.
میرزایی در پایان از مردم خواست، در صورت مشاهده هر گونه موارد مشابه یا تولید غیر مجاز و رفت و آمدهای مشکوک در واحدها وانبارها با شماره تلفن ۱۲۴ ستاد خبری تماس حاصل نموده و بازرسان این اداره را مطلع نمایند.

کد خبر 991608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha