چندین پروژه برای ارتقای گردشگری زیرکوه در دستور کار است

سروش گفت: از ابتدای سال جاری چند پروژه در راستای ارتقای بخش گردشگری در شهرستان زیرکوه در دستور کار قرار دادیم.

«حسن سروش» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار کرد: از ابتدای سال جاری چند پروژه در راستای ارتقای بخش گردشگری در شهرستان زیرکوه در دستور کار قرار دادیم.

 

 

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری زیرکوه در ادامه بیان کرد: پروژه آب رسانی و برق رسانی به مجتمع بین راهی استند این شهرستان یکی از پروژه های گردشگری است که در سال جاری با اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال به بهره برداری رساندیم.

 

 

وی با اشاره به پروژه برق رسانی دره تجنود، منطقه گردشگری آبیز و کویر همت آباد زیرکوه هم گفت: این پروژه ها نیز در حوزه گردشگری در حال اجرا و مرمت رباط زردان زیرکوه در دست اقدام است و جهت سرمایه گذاری بخش خصوصی آماده هستند.

 

 

سروش ادامه داد: برای پروژه های برق رسانی دره تجنود 300 میلیون تومان، منطقه گردشگری آبیز 300 میلیون تومان و کویر همت آباد 200 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است و متقاضی سرمایه گذاری برای این مناطق داریم و منتظر اتمام پروژه های ایجاد زیرساخت ها هستند.

 

 

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری زیرکوه با بیان اینکه در حال حاضر یک اقامتگاه بوم گردی توسط سرمایه گذاران بومی شهرستان راه اندازی شده است، افزود: 2 اقامتگاه بوم گردی دیگر در زیرکوه در مرحله تجهیز و آماده سازی قرار دارد.

 

 

سروش در پایان با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاسیسات گردشگری زیرکوه نیمه تعطیل شده است، گفت: به صورت خیلی محدود پذیرای گردشگران هستیم و به دلیل شیوع ویروس کرونا حدود 90 درصد حضور گردشگران در این شهرستان نسبت به سال قبل کاهش یافته است.

کد خبر 991646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha