استقبال جوانان مسجدی شهر بن از پویش بین المللی «پیامبر رحمت (ص)»

اکبری گفت: در پی اهانت به ساحت پیامبر اسلام (ص) توسط نشریه فرانسوی، نوجوانان و جوانان کانون فرهنگی و هنری خاتم‌النبی (ص) شهر بن با پیوستن به پویش بین المللی «پیامبر رحمت (ص)» حمایت خود را از پیامبر خوبی ها اعلام کردند.

«امید اکبری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: در پی اهانت به ساحت پیامبر اسلام (ص) توسط نشریه فرانسوی، نوجوانان و جوانان کانون فرهنگی و هنری خاتم‌النبی (ص) شهر بن با پیوستن به پویش بین المللی «پیامبر رحمت (ص)» حمایت خود را از پیامبر خوبی ها اعلام کردند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری خاتم نبی (ص) مسجد النبی (ص) شهر بن ادامه داد: اعضای این کانون با پیوستن به پویش بین المللی «پیامبر رحمت (ص)» نیز و انتشار عکس ها و دست نوشته ها در فضای مجازی اهانت نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر اسلام (ص) را محکوم کردند.

 

وی ابراز کرد: نوجوانان و جوانان اعضای کانون با استقبال از پویش بین المللی «پیامبر رحمت (ص)» طرح های و دست نوشته های زیادی را به کانون فرهنگی هنری خاتم نبی (ص) مسجد النبی (ص) شهر بن ارسال کردند.

 

اکبری گفت: اعلام فراخوان این پویش در شهر بن به صورت مجازی باعث شد تا سایر جوانان به این پویش دعوت شوند و آثار خود را در فضای مجازی منتشر کنند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری خاتم نبی (ص) مسجد النبی (ص) شهر بن اظهار کرد: علاقه مندان با در دست داشتن حدیثی از حضرت محمد (ص) و انتشار تصویر آن در فضای مجازی در پویش بین المللی «پیامبر رحمت (ص)» شرکت کردند.

 

کد خبر 991655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha