۶۶ پروژه بهداشتی درمانی در کرمانشاه  افتتاح شد

در قالب نهمین آیین پویش "ره سلامت" در سالگرد زلزله بزرگ آبان ۱۳۹۶در کرمانشاه با حضور وزیر بهداشت ۶۶ پروژه بهداشتی درمانی در استان به صورت ویدیو کنفرانس افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه، محمود رضا مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در مراسم نهمین آیین پویش "ره سلامت" که  امروز(۲۰ آبان) درسالن دولت استانداری کرمانشاه  بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه از شیوع ویروس کرونا چندین ماه گذشته است و بیشترین توان دانشگاه علوم پزشکی برای مقابله با این ویروس صرف شده است اما  با تلاش همکاراناز  پروژه های عمرانی غافل نشدیم و پیگیر آنها در استان بودیم.

وی افزود: همانطور که مشاهده می کنید طی ماه های گذشته ۶۶ پروره بهداشتی را در استان تکمیل کردیم و  امروز به افتتاح رسید و امیدواریم تا پایان سال ۵۴ پروره دیگر را افتتاح کنیم.

 

ربیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: مرکز تخصصی آنژیوگرافی و اینترونشنال رادیولوژی بیمارستان امام رضا(ع) که از مهمترین پروژه ها است که در مساحتی حدود هزار متر و با اعتبار ۸۵ میلیارد تومان با ارز دولتی افتتاح شد ،تجهیزاتی که در این بیمارستان بکار رفته در کشور بی نظیر است و می تواند در بخش سکته های مغزی، اعمال و جراحی عروق و گوارش نقش مهمی را  ایفا کند.

 

ساختمان معاونت غذا و دارو، ساختمان شبکه بهداشت و درمان روانسر، ۳۲واحد اقامتگاه و پانسیون پزشکان، شش مرکز جامع سلامت، چهار مرکز فوریت های پزشکی، نصب و بکارگیری ۹دستگاه اکسیژن ساز، شش خانه بهداشت، تعمیرات بیمارستانی و احداث زمین چمن مصنوعی در دانشکده پزشکی  از دیگر پروژه های افتتاح شده است.

 

مرادی با اشاره به بازسازی بیمارستان امام خمینی اسلام آباد غرب که در زلزله آبان ماه ۱۳۹۶ تخریب شد، خاطر نشان کرد:کار مقاوم سازی این پروژه هم اکنون ۹۹درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اما علیرغم وجود نواقصی در آن، پیمانکار پروژه( وزارت مسکن و شهرسازی) درخواست تجهیز بیمارستان را داده و تا زمانی که پیمانکار این نواقص را برطرف نکند، آن را تحویل نخواهیم گرفت و از سوی دیگر از وزارت بهداشت می خواهیم برای رفع این مشکل ورود کند.

 

کد خبر 991732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha