اهدای هدایای مقام معظم رهبری به زوج های جوان لنده

ویسی گفت: ۶ سری جهیزیه هدیه مقام معظم رهبری به زوج‌های جوان شهرستان لنده به ارزش ریالی یک میلیارد و ۳۸۰ میلیون ریال اهدا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «سید هدایت محمودی اصل» امروز (۲۰ آبان) در آئین اهدای ۶ سری جهیزیه هدیه مقام معظم رهبری به زوج‌های جوان شهرستان لنده، ضمن قدردانی از قرارگاه محرومیت زدایی سپاه، گفت: ازدواج سرآغاز یک حرکت مهم و تاریخی در زندگی انسان بوده که باید در مسیر تعالی زندگی خوب قدم بگذاریم.

 

امام جمعه شهرستان لنده اطهار کرد: امام راحل وقتی خطبه عقد کسی را می خواند تاکید می کرد که «بروید با یکدیگر بسازید» که این ساختن زندگی به منزله درک درست زندگی، کنار هم بودن و سنگ صبور همدیگر بودن با اجرایی کردن تعالیم دینی در سبک زندگی است.

 

وی گفت: ازدواجی که بر پایه دین مداری باشد از تداوم و استحکام بیشتری برخوردار است که گذشت در زندگی انسان می تواند پلی مهم برای سعادت باشد.

 

«روح الله ویسی» هم در این آئین گفت: ازدواج به عنوان یکی از مهم ترین دغدغه های خانواده ها بوده که توجه به این امر مهم، باعث تعالی زندگی انسان می شود.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنده اظهار کرد: قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران در راستای اجرایی نمودن منویات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از زوجین جوان توانست در سراسر کشور کمک های خوبی به جوانان در زمینه تشکیل زندگی کرده است.

 

وی با اشاره به اینکه امروز نیز ۶ سری جهیزیه هدیه مقام معظم رهبری توسط قرارگاه سازندگی هلدینگ نیرو سپاه پاسداران شامل: یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، اتو، فرش و یک سری کامل ملامین، جارو برقی و لباس شویی به زوج های جوان هدیه کرده، یادآور شد: این هدایا به ارزش ریالی هر سری جهیزیه ۲۳۰ میلیون ریال جمعا به ارزش ریالی یک میلیارد و ۳۸۰ میلیون ریال بوده است.

 

ویسی در ادامه گفت: باتوجه به تداوم این طرح در آینده نیز شاهد توزیع بیشتری از جهیزیه ها بین زوجین جوان شهرستان لنده خواهیم بود.

کد خبر 991734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha