باور به آرمان های معرفتی شهداء در قالب جشنواره روح مقاومت تجلی پیدا کرد

حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمت برپایی جشنواره روح مقاومت به عنوان مهمترین سرفصل برنامه ستاد هماهنگی کانون های مساجد البرز گفت: باور به آرمان های معرفتی شهداء در قالب جشنواره روح مقاومت تجلی پیدا کرد.

« حجت الاسلام کاظم شکری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص برپایی جشنواره روح مقاومت گفت: باور به آرمان های معرفتی شهداء در قالب جشنواره روح مقاومت تجلی پیدا کرد.

 

مدیر ستاد فهما استان البرز افزود: جشنواره روح مقاومت همزمان با چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس بستر و شرایط مطلوب تری به منظور توجه به آرمان های والای شهداء ایجاد کرد.

 

وی بیان کرد: فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز در جریان برپایی جشنواره ملی تئاتر انقلاب و مسجد که به صورت یک برنامه کشوری ۲ سال گذشته برگزار شد نسبت به اهمیت جایگاه محوری مسجد و جریان ایثار و شهادت پرداختند.

 

وی عنوان کرد: جریان سازی رسانه ای در قالب طرح سه شنبه های تکریم که با هدف توجه به شهداء شاخص استانی است نیز بار دیگر از ظرفیت های برنامه های فرهنگی در جهت توجه به آرمان های والای شهداء بود که این امر مهم نیز همچنان در شرایط کرونا در قالب فضای مجازی ادامه دارد.

 

شکری اظهار کرد: « شهید حسین فهمیده» یکی از شهداء شاخص دانش آموزی از میان خیل ۳ هزار ۶۰۰ شهید دانش آموز دوران دفاع مقدس مرتبط با استان البرز است که همواره در برگ تاریخ این استان می درخشد.

 

وی ادامه داد: از آنجا که ظرفیت قابل توجه نیروی انسانی فعال در کانون های فرهنگی هنری مساجد نیروهای نوجوان مسجدی مخلص هستند، توجه به جایگاه شهید حسن فهمیده زمینه ایجاد یک الگوی شخصیتی و رفتاری والا را بیش از پیش فراهم می سازد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز در پایان متذکر شد: برپایی جشنواره روح مقاومت فرصت و بستر موثری در جهت تقویت باورهای ایمانی و الهی در میان نسل نوجوان و جوانی است که دغدغه احیاء و پویایی مسجد را دارند.

کد خبر 991762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha