اهدای کتاب به مناطق روستایی و عشایری در دستور کار قرار دارد

سهرابی با اشاره به برنامه های هفته کتاب فارس، گفت: اهدای کتاب به مناطق روستایی و عشایری در دستور کار قرار دادیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «صابر سهرابی»، امروز (سه شنبه 20 آبان) در نشست خبری بیست و هشتمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران که به صورت مجازی و به میزبانی شیراز برگزار شد، گفت: این دوره از پایتختی کتاب با همدلی و همراهی تمام دستگاه های فرهنگی و هنری استان فارس و با حمایت های استاندار فارس این مهم روی داد و پایتختی کتاب به شیراز برسد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره به اینکه بسیاری از شهرها و روستاهای فارس هم به عنوان شهر و روستای دوستدار کتاب معرفی شدند، تاکید کرد: بخش خصوصی نظیر انجمن ها و سمن ها فعالیت های خوبی داشتند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی فارس با اشاره به اینکه بازدید از قدیمی ترین کتابخانه شهر شیراز را خواهیم داشت، تاکید کرد: اهدای کتاب به مناطق روستایی و عشایری در دستور کار قرار دادیم.

وی با اشاره به اینکه راه اندازی و گسترش اپلیکیشن «قاصدک»، برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب در طول هفته و تجلیل از ناشران برتر استان فارس از دیگر برنامه های این ایام است، تاکید کرد: اجرای نمایشنامه های مجازی با همکاری انجمن نمایش، نامگذاری یک مکان به نام کتاب و رونمایی از نقد مجازی کتاب از دیگر برنامه های کتاب و کتابخوانی است.

کد خبر 991825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha