حضور ۸۸ هزار نفر شرکت کننده در مسابقه کتابخوانی «رضوی» فارس

منوچهری گفت: در مسابقه کتابخوانی «رضوی» فارس، ۸۸ هزار نفر شرکت کننده حضور یافتند و در تمامی ۲۴۰ کتابخانه استان فارس بیش از ۲ هزار برنامه خرد و کلان اجرایی می شود و ۱۱ کتاب را رونمایی می کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «روح الله منوچهری»، امروز (سه شنبه 20 آبان) در نشست خبری بیست و هشتمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران که به صورت مجازی و به میزبانی شیراز برگزار شد، گفت: در مجموعه کتابخانه های عمومی بر اساس شرایط کلی بیماری کرونا برنامه ها به صورت مجازی برگزار می شود.

مدیر کل کتابخانه های فارس با اشاره به اینکه ادای احترام به شهدای استان در روز 22 آبان، نشست مشاعره کتابداران و افتتاح پنج کتابخانه در شهرهای مختلف در ایام هفته کتاب در دستور کار قرار دادیم، افزود: که 2 کتابخانه در شهرهای فاقد کتابخانه است.

وی با اشاره به اینکه یک ساختمان کتابخانه های در «وراوی» به بهره برداری می رسد، اظهار کرد: کتابخانه «شهروند» راه اندازی خواهد شد.

منوچهری با تاکید بر اینکه کتابخانه در شرکت «پلیمر» فارس در سیپدان راه اندازی می شود، تاکید کرد: اولین سالن مطالعه استان در شهرک گلستان راه اندازی می شود.

مدیر کل کتابخانه های عمومی فارس با اشاره به اینکه سال گذشته طرح «سفیر کتاب» برای روستائیان و عشایر راه اندازی کردیم، افزود: امسال برای زندانیان این طرح اجرایی می شود و زندانیان از تمامی کتاب هایی که در کتابخانه های عمومی استان وجود دارد، می توانند استفاده می کنند.

وی با اشاره به اینکه طرح کتابداران و فرصت ها را اجرایی خواهیم کرد، اظهار کرد: در مسابقه کتابخوانی «رضوی» فارس، 88 هزار نفر شرکت کننده حضور یافتند و در تمامی 240 کتابخانه استان فارس بیش از 2 هزار برنامه خرد و کلان اجرایی می شود و 11 کتاب را رونمایی می کنیم.

کد خبر 991833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha