اقدام تحسین برانگیز سه معلم کهگیلویه و بویراحمدی

سه تن از معلمان شهرستان دنا در حرکتی جهادی و خودجوش با حضور در روستای بخش پاتاوه دنا اقدام به آموزش دانش آموزان بازمانده از تحصیل کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، به راستی که معلمی شغل انبیاست، و تحقق این شعار در اقدام تحسین برانگیز چند معلم  فداکار و عاشق تدریس در شهرستان دنا نمود پیدا کرده است.

 

سه تن از معلمان شهرستان دنا در حرکتی جهادی و خودجوش با حضور در روستای ده شیخ دنا اقدام به آموزش دانش آموزان بازمانده از تحصیل کردند.

 

آزاد سالارپور معلم بسیجی با وجود تعطیلی مدارس به دلیل شیوع ویروس کرونا، برای دانش آموزان بی بضاعت و مستضعف که تلفن همراه هوشمند ندارند و از تحصیل بازمانده اند، با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و دستورالعمل های بهداشتی اقدام به راه اندازی کلاس درس حضوری کرده است.

 

سالارپور به همراه آقای آراسته و پایاب به صورت محله ای دانش آموزان را گرد هم آورده و با تقسیم بندی روستاهای ده شیخ، ده شیرین و تنگ باور شهرستان دنا به ۱۲ محله به منظور جلوگیری از تجمع و شیوع کرونا روزانه دانش آموزان ۳ محله را آموزش می دهند.

 

این معلم بسیجی و عاشق خدمت، اظهار کرد: هدف از این کار تدریس دانش آموزانی است که گوشی هوشمند ندارند و از شبکه آموزشی شاد محروم هستند و ما به صورت چند نفره و محله محور کار تدریس این بچه ها را به عهده گرفته ایم.

سالارپور افزود: نمی خواهم دانش آموزان فقر ناشی از نداشتن گوشی هوشمند را لمس کنند و این فقر باعث تضعیف روحیه آنان و والدین آنان شود و بدانند آموزش حضوری بهتر از فضای مجازی است.

 

گفتنی است شهرستان دنا بیشترین جمعیت روستانشین کهگیلویه وبویراحمد را دارد که در اکثر این روستاها مشکل نبود اینترنت و دسترسی به شبکه آموزشی شاد مشهود است.

 

کد خبر 991840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha