لزوم آموزش صحیح مفاهیم دینى به کودکان

حیدری با تاکید بر لزوم آموزش صحیح مفاهیم دینى به کودکان گفت: نماز خواندن و مداومت در آن باید در فضای شاد، با نشاط و امیدآفرین به کودکان آموزش داده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، «رحیم حیدری» در پیش اجلاس نماز که امروز ( سه شنبه، ۲۰ آبان) با حضور «ابوطالب حجازی» رییس ستاد اقامه نماز گیلان در کانون زینبیه این شهرستان برگزار شد، گفت: تعالیم و آموزه‌های دینی حاوی مفاهیم و روش‌هایی است که به انسان‌ها استغنای روح و جسم و مسیر و حرکت را نشان می‌دهد.


فرماندار شهرستان لنگرود نماز را از مهم‌ترین فروع دین دانست و تصریح کرد: نماز به انسان‌ها بزرگی را می‌آموزد و ما باید تنها خداوند متعال را عبادت کرده و از او استعانت بجوییم.

 

 حیدری با اشاره به مسئولیت خطیر دو قشر تاثیرگذار آموزش و پرورش و روحانیت در ترویج آموزه‌های اسلامی، افزود: انتظار این است که این دو قشر تاثیرگذار نقش خود را با همکاری خانواده‌ها در تعلیم و تعلم نوجوانان و جوانان به درستی ایفا کنند‌.


فرماندار لنگرود با بیان اینکه مفاهیم اقامه نماز باید به نسل جوان و نوجوان به‌عنوان آینده سازان جامعه آموزش داده شود، خاطرنشان کرد: نماز خواندن و مداومت در آن باید در فضای شاد، با نشاط و امیدآفرین آموزش داده شود و مفاهیم دینی نیز در قالب نماز به آنها  انتقال داده شود و نهادهای فرهنگی هم به این مجموعه کنند.

 

گفتنی است، شعار امسال اجلاس نماز پیوند «نماز، خانه، مدرسه و مسجد» است.

کد خبر 991879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha