۲۲۴ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در ایلام شناسایی شد/ ۱۴ مورد فوتی

کریمیان با بیان اینکه در شبانه روز گذشته ۲۲۴ مورد جدید از ابتلا به کرونا ویروس در استان ایلام شناسایی شده است، گفت: از هم استانی های عزیز ایلامی درخواست می شود که نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی اهتمام ویژه ای داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، رئیس دانشگاه علوم پزشکی  و خدمات درمانی استان ایلام، ظهر امروز(۲۰ آبان) در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: در شبانه روز گذشته  شمار مبتلایان به کرونا در استان به تعداد ۱۸۷۰۷ نفر  افزایش یافته است.

 

« محمد کریمیان» با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۲۲۴ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده است، تصریح کرد: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴ مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان شناسایی شده و مجموع فوت شدگان ناشی از کرونا تا این لحظه ۴۵۵ نفر  در استان است.

 

وی با بیان اینکه از ۱۴ مورد فوتی امروز، ۱۱ مورد مربوط به شهرستان ایلام، ۱ مورد دره شهر، ۱ مورد بدره و ۱ مورد چرداول  بوده است، یادآور شد: در شبانه روز گذشته در شهرستان ایلام 156 نفر، در شهرستان  آبدانان 7 نفر، در شهرستان چرداول 21نفر، در شهرستان هلیلان 20 نفر، در شهرستان مهران 1 نفر و در شهرستان دهلران 10 نفر  به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام با بیان اینکه در حال حاضر ۳۶۰ نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در سطح بیمارستان های استان بستری هستند، ابراز کرد: افزایش تعداد مبتلایان و بستری های ناشی از ویروس کرونا نشان دهنده کاهش سطح رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی اقشار مختلف است که لازم است توجه بیشتری در این زمینه از سوی مردم انجام شود.

 

کریمیان بیان کرد: استفاده از ماسک در معابر و اماکن پرازدحام، خودداری از ترددهای غیرضرور، رعایت پروتکل های بهداشتی و ماندن در خانه از مهم ترین راه های پیشگیری از ابتلا به کرونا ویروس است و از هم استان های عزیز ایلامی درخواست می شود که  بیش از گذشته نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی اهتمام داشته باشند.

 

                                                                                                    

کد خبر 991882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha