تولید روزانه ۵۰۰ تن آرد در گروه صنعتی «اطهر»

گروه صنعتی اطهر با ۴۰۰ نفر پرسنل بعنوان صادر کننده نمونه ملی در سه سال متوالی در تولید و صادرات آردهای تخصصی شناخته می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «جواد فشنگچی» امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان به تشریح فعالیت های این مرکز پرداخت و اظهار داشت: گروه صنعتی آرد اطهر نزدیک به ۱۰ سال در زمینه تولید آرد چند غله فعالیت می کند.

مدیر عامل گروه صنعتی اطهر با بیان این‌که خط تولید تهیه آرد چند غله برای نخستین بار در کشور به همت این مرکز و در بناب راه اندازی شده است، خاطرنشان کرد: برای نخستین بار در سال ۱۳۷۰ با ظرفیت ۸۰ تن در روز و اکنون در سال ۹۹ روزانه با ۵۰۰ تن تولید بعنوان پیشرو در صنعت آرد کشور با استانداردهای EFQM در حال فعالیت می باشد.

وی با بیان این‌که گروه صنعتی اطهر با ۴۰۰ نفر پرسنل بعنوان صادر کننده نمونه ملی در سه سال متوالی در تولید و صادرات شناخته می شود، گفت: این کارخانه با تولید آردهای تخصصی؛ ۳۳ هزار تن صادرات در سال ۹۸ و ۱۱ هزار تن در شش ماهه امسال با فرایند تمام اتوماتیک داشته است.

فشنگچی همچنین از افتتاح بزرگترین نانوایی چند منظوره در بناب خبر داد و اظهار داشت: این مجتمع نانوایی چند منظوره وابسته به شرکت آرد اطهر با زیربنای ۵۰۰ مترمربع و صرف هزینه‌ای بالغ بر ۶ میلیارد ریال راه اندازی شده است.

مدیر عامل گروه صنعتی اطهر ادامه داد: این مجتمع با اشتغال زایی ۳۷ نفر به صورت مستقیم و ۷۰ نفر بطور غیرمستقیم در سه گروه کاری در بلوار لاله این شهرستان ایجاد شده و به صورت ۲۴ ساعته فعال است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این‌که طبق اعلام کارشناسان بهداشتی وزارت بهداشت, کشور ایران رتبه نخست ناراحتی های قلبی و ناهماهنگی های گوارشی در جهان را دارد، اظهار داشت: این موضوع نشات گرفته از عدم مصرف مردم از آرد چند غله و کامل می باشد.

فشنگچی از راه اندازی نمایندگی های فروش در سایر استان های کشور خبر داد و گفت: به زودی گروه صنعتی اطهر جهت ارائه خدمات و ارسال آرد کامل به تمامی نقاط کشور درصدد راه اندازی شعباتی در تمامی استان های کشور است.

​مدیر عامل گروه صنعتی اطهر در ادامه با اشاره به افتتاح فاز اول مجتمع اطهر بافت در دهه فجر سال ۹۶ گفت: این مرکز با ظرفیت اشتغال ۱۰۰ نفر مشغول به کار شده است و فاز دوم اطهربافت در شهرک صنعتی عجبشیر تا ماه های آینده با ظرفیت ۲۰۰ نفر اشتغال زایی افتتاح خواهد شد.

وی افزود: سعی خواهیم کرد روند توسعه و اشتغال در گروه صنعتی اطهر را تداوم دهیم و تا سال ۱۴۰۵ به هزار نفر برسانیم.

کد خبر 991900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha