برخورد جدی با اصناف متخلف در زمان اجرای مصوبه ستاد کرونا

عالمی نیسی با اشاره به مصوبه ستاد ملی کرونا مبنی بر فعالیت صنف‌ها تا ساعت ۱۸گفت: این محدودیت‌ها با جدیت دنبال شده و با متخلفان برخورد جدی می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «جمال عالمی نیسی» شامگاه (سه‌شنبه ۲۰ آبان) در حاشیه بازدید از سطح شهر اهواز در نخستین روز از اعمال محدودیت فعالیت اصناف، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا مقرر شده اصناف ردیف ۲، سه و چهار از ساعت ۱۸ فعالیت داشته باشند و پس از این ساعت حضور آنها به منزله تخلف خواهد بود.

 

فرماندار اهواز تصریح کرد: با توجه به افزایش تعداد مبتلایان به کرونا و برای حفظ سلامتی شهروندان، این محدودیت‌ها با جدیت دنبال شده و با متخلفان برخورد جدی می‌شود.

 

وی با بیان اینکه این طرح با هشت اکیپ در هشت منطقه اهواز آغاز شده است اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی مختلف مکلف شدند تا نمایندگانی را در اکیپ داشته باشند.

 

عالمی نیسی افزود: برخی اصناف اهواز در ابتدای اجرای این طرح نمره منفی گرفته‌اند، در ابتدا تذکر لازم به اصناف داده می‌شود و در صورتی که اصناف رعایت نکنند با آنها بر اساس قانون برخورد و فروشگاه پلمب و در صورت الزام به مقامات قضایی معرفی می‌شوند.

 

وی با بیان اینکه انتظار می‌رود شهروندان در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند چرا که هر تصمیمی گرفته می‌شود در راستای حفظ سلامت مردم است عنوان کرد: اگر صنفی در این قضیه همکاری نکند، با مجازات روبه‌رو می‌شوند.

 

فرماندار اهواز خاطر نشان کرد: این نظارت‌ها مستمر خواهد بود تا یک ماه ادامه دارد.

 

کد خبر 991957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha